Opinie użytkownika (2)

Sprzedawca powitał wchodzącego...
Sprzedawca powitał wchodzącego klienta sympatycznym u opisanego miejscaśmiechem.Po kilku chwilach,sprzedawca taktownie zapytał ocel wizyty.Sprzedawca wyczerpująco odpowiedział na zadane pytanie,poslugiwal się jezykiem jasnym i zrozumiałym,omówił cechy charakterystyczne wybranych produktów,był elastyczny i zaangażowany w rozmowę.Jako minus opisanego miejsca,oceniam prace porzadkowe lub wymianę asortymentu w trakcie obsługi(pudełka na podłodze).

Monika_1758

02.08.2011

DOUGLAS

Placówka

Opole, pl. Kopernika 16

Nie zgadzam się (1)
Rozmowa z pracownikiem...
Rozmowa z pracownikiem BOK toczyła się opornie.Pracownik udzielał niepełnych informacji,nie poznał potrzeb klienta,co skutkowało wyborem niewłaściwej oferty.Czas obsługi był krótki,z uwagi na moje zastrzeżenia,za krótki.Biuro zadbane,estetyczne.Jako minus,opisywanego obiektu,oceniam brak miejsc siedzących dla klientów oczekujacych na rozmowę z pracownikiem biura.

Monika_1758

02.08.2011

TOYA

Placówka

Łódź, Podrzeczna

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi