Bogaty asortyment, każdy znajdzie produkt dla siebie. Niektóre sprowadzane artykuły są "rarytasami". Artykuły rozmieszczone są w sposób widoczny, umożliwiający szybkie dotarcie do potrzebnego produktu.Personel dba o czystość na terenie sklepu. Duża rotacja personelu nie sprzyja obsłudze. Pracownicy "ze stażem pracy" są bardzo uprzejmi i pomocni dla klienta natomiast osoby "nowe" są zaabsorbowane wdrażaniem się i niekiedy zapominają, że oprócz nich samych i personelu są również klienci. Obsługa przy kasach jest w miarę sprawna.
Brak zainteresowania klientem. Głośne wyrażanie opinii dotyczących pracy na salonie. "Niewidoczni" sprzedawcy na salonie. Wszechobecna reklama na temat oferowanych i sprzedawanych produktów. Długi czas oczekiwania w punkcie obsługi klienta ratalnego. Personel średnio przeszkolony w posługiwaniu się i korzystaniu z wewnętrznego systemu sprzedażowego - w przypadku zapytań klientów o dany produkt.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.