Musiałam oddać swoje buty do reklamacji, szczerze mówiąc były w złym stanie technicznym. Bałam się, ze uszkodzenia mogą być zbyt duże żeby zostały przyjęte do reklamacji . Ku mojemu zaskoczeniu spotkałam się pierwszy raz z tak miłą obsługą. Pani, która mnie obsługiwała była wyjątkowo miła, pytała co się stało i dlaczego są w takim stanie. Po stwierdzeniu wady technicznej poprosiła mnie o wymianę obuwa na nowe. Szczerze mówiąc zawsze miałam problem z oddaniem czegoś na reklamację a tu proszę naprawdę duży plus. Do tego zaproponowała mi jakiś środek do ochrony butów, aby uniknąć uszkodzeń takich jak poprzednio. I teraz już wiem ,gdzie będę kupowała buty.
Szukałam plecaka na kółkach dla mojej siostrzenicy. Będąc w sklepie Carrefour, znalazłam jej wymarzony prezent. Plecak wisiał pod ceną 109 zł, jednak dla własnej pewności sprawdziłam cenę pod czytnikiem i tu niespodzianka-cena 149 zł. Poszłam do kasy niestety Pani kasjerka nie sprawdziła mi ceny, zamiast na informację zadzwoniła po osobę, która układa towar. Poczekałam 5 min zanim zjawiła się owa osoba, która następnie zniknęła w celu poszukiwania właściwej ceny. Dopiero inna kasjerka zadzwoniła na informację i okazało się, że faktyczna cena plecaka to 149 zł. Ogólnie wszystko trwało około 15 min a wystarczył jeden telefon na informację. Po drugie jest to wprowadzanie w błąd klienta, ponieważ towar wisiał pod złą ceną. Gdyby ktoś robił większe zakupy i do tego przybory szkolne nie zauważyłby tej różnicy 40 zł więcej za plecak. Teraz już zawsze będę sprawdzała cenę pod czytnikiem, bo jak się okazuję przyklejonym ceną nie można wierzyć.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.