Opinie użytkownika (2)

Witam, jestem stalą klientkątego...
Witam, jestem stalą klientkątego supermarketu, zmiany ostatnio przeprowadzone zmierzają w dobrym kierunku. Niestety stanowiska kasowe są stale oblegane, rzadko można stać krócej niż 10-15 min, ekspozycja przejrzysta,towar świeży, niestety utworzone stanowiska do sprzedaży prowadzonej przez ekspedientów są zbyt malo wydajne, stoisko garmażeryjne, czy wędliniarskie obsadzone zbyt malą liczbą personelu powoduje chęć rezygnacji z zakupu - co też często czynię. Oczywiście liczy się masa, ale to utrudnia wybór tego wlaśnie hipermarketu. Wagi w dziale warzywnym są stale oblegane przez Klientów, system może ma powodować brak kradzieży ale to zludne, nadal Klient może dolożyć towaru do zważonej jużtorebki, niechby jak kiedyśważyl sam- na jedno wychodzi a czekać w bardzo niewygodnej kolejce nie trzeba. Generalnie większa część personelu jest zajęta sobą - pracują obslugują, ale wiele ożyciu prywatnym poszczególnych osób dowiedzieć się można, szczególnie jak się stoi w kolejce. Decyzja dyrekcji hipermarketu o zatrudnianiu pracowników czasowych - rozumiem outsourcing, niestety zgubna, każdanowa osoba w kasie opóźnia obslugę, nie zna towaru i szczególów, mnie i wielu innym często cierpliwość dla ciężko pracujących ludzi się kończy, to przecież nic innego jak " optymalizacja kosztów" niestety moim kosztem. Nowa dyrekcja ma wyniki, a Klient zly. pozdrowienia, Monika

Monika_1227

29.04.2010

Real

Placówka

Warszawa, Puławska 427

Nie zgadzam się (25)
Sklep stale przeze...
Sklep stale przeze mnie odwiedzany, zbyt malo pracujących stanowisk kasowych zawsze gdy jest nasilony ruch, np.soboty, dlugie oczekiwanie w kolejce. Stala kolejka do odbioru faktur i gwarancji. Szeroka gama produktów w poszczególnych dzialach, niezle doradztwo, niestety rośliny w dziale ogrodnictwo rzadko są trwale - zarówno te domowe jak i zewnętrzne - ogrodowe. Dostawcy roślin powinni być przez firmę zweryfikowani - slaba jakość nie wplywa na kontynuację odwiedzin. Ochrona przy drzwiach chyba najbardziej widoczna ze wszystkich sieci handlowych ( korzystam z kliku sklepów dzialających pod marką OBI - w każdym jestten sam problem), sprawiają wrażenie na uczciwym Kliencie, że czychająna zlodzieja i to bardzo jawnie. To nieprzyjemne. Ogólnie np. Leroy Merlin czy Praktiker w mojej ocenie wygrywa, również ze względu na zainteresowanie personelu Klientem pozdrowienia Monika

Monika_1227

29.04.2010

OBI

Placówka

Warszawa, Puławska 2

Nie zgadzam się (10)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi