Witam,
jestem stalą klientkątego supermarketu, zmiany ostatnio przeprowadzone zmierzają w dobrym kierunku. Niestety stanowiska kasowe są stale oblegane, rzadko można stać krócej niż 10-15 min, ekspozycja przejrzysta,towar świeży, niestety utworzone stanowiska do sprzedaży prowadzonej przez ekspedientów są zbyt malo wydajne, stoisko garmażeryjne, czy wędliniarskie obsadzone zbyt malą liczbą personelu powoduje chęć rezygnacji z zakupu - co też często czynię. Oczywiście liczy się masa, ale to utrudnia wybór tego wlaśnie hipermarketu. Wagi w dziale warzywnym są stale oblegane przez Klientów, system może ma powodować brak kradzieży ale to zludne, nadal Klient może dolożyć towaru do zważonej jużtorebki, niechby jak kiedyśważyl sam- na jedno wychodzi a czekać w bardzo niewygodnej kolejce nie trzeba. Generalnie większa część personelu jest zajęta sobą - pracują obslugują, ale wiele ożyciu prywatnym poszczególnych osób dowiedzieć się można, szczególnie jak się stoi w kolejce. Decyzja dyrekcji hipermarketu o zatrudnianiu pracowników czasowych - rozumiem outsourcing, niestety zgubna, każdanowa osoba w kasie opóźnia obslugę, nie zna towaru i szczególów, mnie i wielu innym często cierpliwość dla ciężko pracujących ludzi się kończy, to przecież nic innego jak " optymalizacja kosztów" niestety moim kosztem. Nowa dyrekcja ma wyniki, a Klient zly.
pozdrowienia,
Monika
Sklep stale przeze mnie odwiedzany, zbyt malo pracujących stanowisk kasowych zawsze gdy jest nasilony ruch, np.soboty, dlugie oczekiwanie w kolejce. Stala kolejka do odbioru faktur i gwarancji. Szeroka gama produktów w poszczególnych dzialach, niezle doradztwo, niestety rośliny w dziale ogrodnictwo rzadko są trwale - zarówno te domowe jak i zewnętrzne - ogrodowe. Dostawcy roślin powinni być przez firmę zweryfikowani - slaba jakość nie wplywa na kontynuację odwiedzin. Ochrona przy drzwiach chyba najbardziej widoczna ze wszystkich sieci handlowych ( korzystam z kliku sklepów dzialających pod marką OBI - w każdym jestten sam problem), sprawiają wrażenie na uczciwym Kliencie, że czychająna zlodzieja i to bardzo jawnie. To nieprzyjemne.
Ogólnie np. Leroy Merlin czy Praktiker w mojej ocenie wygrywa, również ze względu na zainteresowanie personelu Klientem
pozdrowienia
Monika
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.