Bardzo dobrze. Byłam zadowolona z wizyty w sklepie. Pracownicy byli grzeczni, chętnie udzielali porad. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W okresie przedświątecznym robiłam zakupy w Realu w Kielcach.
Zakupów dokonuję tam mniej więcej co dwa miesiące.
Nie mam zastrzeżeń odnośnie asortymentu i cen artykułów.
Jednak zdarza się dosyć często, że nie mogę znaleźć pracowników danego działu w celu zadania konkretnego pytania. Podejrzewam, że firma oszczędza pieniądze i nie zatrudnia wystarczającej ilości pracowników.
Nie zawsze też oceniam pozytywnie kompetencje zatrudnionych tam osób.
Kiedy bywam w Galerii Echo w Kielcach, bardzo chętnie idę na zakupy do księgarni Empik.
Zawsze jestem mile i grzecznie traktowana przez pracowników. Sprzedawcy chętnie udzielają rad odnośnie zakupów, wyboru ksiązki lub literatury fachowej.
Są zawsze mili, życzliwi. W księgarni jest dosyć dobry wybór nowości wydawniczych, prasy codziennej i multimediów.
W placówce Empiku bywam dośc często.
Zawsze jestem mile traktowana przez pracowników. Chętnie udzielają porad, odpowiaadają na pytania, traktują klientów grzecznie i wyrozumiale.
Nie stwarzają problemów, gdy chcę oddać zakupioną pozycję książkową.
Zawsze chętnie tam zaglądam, gdy jestem na mieście.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.