Moja wizyta byla w celach informacyjnych , bylo kilka pytan dotyczacych zalozonego konta oraz zamiaru wziescia kredytu. Wizyta przebiegla szybko milo i konkretnie. Na wejsciu zostalam przywitana i zapytana w czym mozna mi pomoc , pani kazala chwilke poczekac . JEDNO stanowisko bylo zajete , ja zostalam po minucie zaproszona do drugiego . Osoba zajmujaca sie moja obsluga byla kompetentna , umiala udzielic informacji na kazde zadane pytanie . Doradzila i wykazala sie wlasna inwecja, ze sprawdzi czy w banku nie ma przygotowanych specjalnych ofert dla mnie bez wiekszej biurokracji . Na zakonczenie dostalam wizytowke gdybym miala jakies pytania wapliwosci oraz zyczono mi milego dnia ..
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Dbamy o to, aby nasi doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem każdemu klientowi. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi klienci czuli się w naszych placówkach komfortowo. Tym bardziej się cieszę, że i w tym przypadku oddział spełnił Pani oczekiwania. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie przebiegać co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Przemysław Tkacz, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.