Opinie użytkownika (2)

Posiadam konto w...
Posiadam konto w banku Nordea od miesiąca. W luty br. odwiedziłam placówkę przy pl. Bernardyńskim w celu zaczerpnięcia wiadomości o koncie SPEKTRUM oraz możliwościach przeniesienia konta poprzez dyspozycję. W banku nie było klientów. Od progu przywitał mnie uśmiechnięty personel, który nie wydawał się być znudzony czy też zirytowany, że znów klient zawraca głowę. Jeszcze nie zdążyłam zamknąć drzwi a już usłyszałam "w czym możemy Pani pomóc?" Gdy krótko opisałam cel swojej wizyty jeden z konsultantów zaprosił mnie do swojego biurka, uścisnął rękę, przedstawił się i zapytał czy mam czas, czy to tylko krótka wizyta. Oznajmiłam, ze możemy dłużej porozmawiać więc zaproponował kawę. Międzyczasie do swojego biurka wróciła jedna z pracownic, która również z uśmiechem powiedziała mi „Dzień dobry”. Spędziłam w banku ponad 1,5h ale było warto. Konsultant odpowiedział na wszystkie moje pytania, razem przestudiowaliśmy tabelę opłat i prowizji (tutaj należą się brawa dla banku - bo mieści się na 1 stronie A4). Na zakończenie wizyty konsultant nie wymagał podjęcia decyzji tu i teraz. Umówiliśmy się, że zadzwoni do mnie za 3 dni. Zgodnie z umową Pan zadzwonił do mnie po 3 dniach. Ponieważ byłam zdecydowana przenieść konto umówiliśmy się na spotkanie następnego dnia. Konsultant przypomniał jakie dokumenty powinnam posiadać w trakcie spotkania. Konsultant przywitał mnie z uśmiechem, zaproponował kawę i z góry uprzedził, że może to trochę potrwać, gdyż do wypisania mamy kilka formularzy. Wypełnianie formularzy poszło jednak sprawnie i szybko. Każdy dokument jaki podpisywałam konsultant opatrzył komentarzem, tak aby nie podpisywać czegoś dla siebie niezrozumiałego. Aktywowaliśmy razem konto. Karta i PIN miały być wysłane w przeciągu kilku najbliższych dni, zaś konto przeniesione w przeciągu 7 dni. Niestety konto nie zostało przeniesione w określonym terminie. Wstąpiłam więc do oddziału – mojego konsultanta niestety nie było już w pracy, jeden z pracowników zobowiązał się do przekazania informacji. Następnego dnia rano zadzwonił do mnie konsultant – niestety wyjaśnił, że moje kłopoty z przeniesieniem konta leżą po stronie mojego starego banku. Obiecał, że zadzwoni do centrali i zapyta czy można to jakoś przyspieszyć. Po kilku godzinach znałam konkretną odpowiedź i przyczynę tych opóźnień. Gdy konto zostało przeniesione konsultant zadzwonił do mnie jeszcze raz, aby poinformować mnie, iż konto w starym banku zostało zamknięte zaś środki przelane. Jestem bardzo zadowolona z poziomu obsługi w banku Nordea. Oddział wygląda bardzo schludnie, dla osób oczekujących w kolejce przewidziano kanapę i kilka foteli. Z konsultantem rozmawia się przy obszernym biurku wygodnie siedząc – nie ma tam wysokich lad, przez które trzeba zwisać, aby podać dokument nie ma też Pani za pancerną szybą. Wygląd i zachowanie osób tam pracujących świadczy o poziomie placówki i o elokwencji. Musze pochwalić jakość obsługi, bez nadmiernego zachwalania i „wciskania” produktów, bez sprzedaży wiązanej. Poczułam się jak ważny klient, o którego się dba.

Monika_1136

22.03.2010

Nordea Bank

Placówka

Poznań, pl. Bernardyński 2a

Nie zgadzam się (10)
Mini tawerna Meze...
Mini tawerna Meze od razu została zauważona przez mnie na mapie kulinarnej Poznania. Pojawił się łatwy dostęp do kuchni greckiej za przyzwoite pieniądze. Lokal zorganizowany świeżo i z pomysłem. Jasny motyw przewodni. Stoliki niewielkie, z tworzywa ale wykonane bardzo estetycznie. Sala czysta, zadbana. Może przeszkadzać zbyt bliska odległość do następnego stolika, ale przecież jest to bar a nie restauracja. Łazienka w lokalu czysta i pachnąca, choć niewielka. Czytelne menu, każda potrawa opatrzona zdjęciem. W menu nazwy greckie i polskie odpowiedniki więc nie ma problemu z zamawianiem. Obsługa w firmowych koszulkach służy pomocą i radą - zaznaczę jednak, że zawsze trafiam na tą samą kelnerkę. Bardzo sympatyczna, uśmiechnięta, życzliwa dziewczyna. Zawsze słychać "Proszę" "Dziękuję". Zamówienia składa się przy kasie i od razu reguluje rachunek. Na zamówione danie trzeba jednak czekać około 15min. Danie zostaje przyniesione do stolika. Potrawy bardzo ładnie podane, ciepłe i co najważniejsze bardzo smaczne. Jedząc we dwoje można skorzystać z ciekawej promocji, gdzie posiłki wychodzą jeszcze tańsze. Brudne talerze zostają od razu zabrane ze stolika i nikt nie pogania, nawet jeśli już dawno zjadłeś i teraz tylko czytasz gazetę. Jest to bardzo ciekawa alternatywa dla fast-foodów. Nie trzeba nasłuchiwać czy to już nasze danie wyszło z kuchni i biec po jego odbiór. Proste wnętrze nie psuje klimatu dzięki spójnemu wykończeniu - jest nawet przytulnie. Miejsce z pozytywnym klimatem - muzyka z greckich wysp sączy się w tle. Bardzo często tam wracam.

Monika_1136

08.03.2010

Meze

Placówka

Poznań, ul. Ratajczaka 33

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi