Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Monika_1136

Dotycząca firmy: Nordea Bank

Treść opinii: Posiadam konto w banku Nordea od miesiąca. W luty br. odwiedziłam placówkę przy pl. Bernardyńskim w celu zaczerpnięcia wiadomości o koncie SPEKTRUM oraz możliwościach przeniesienia konta poprzez dyspozycję. W banku nie było klientów. Od progu przywitał mnie uśmiechnięty personel, który nie wydawał się być znudzony czy też zirytowany, że znów klient zawraca głowę. Jeszcze nie zdążyłam zamknąć drzwi a już usłyszałam "w czym możemy Pani pomóc?" Gdy krótko opisałam cel swojej wizyty jeden z konsultantów zaprosił mnie do swojego biurka, uścisnął rękę, przedstawił się i zapytał czy mam czas, czy to tylko krótka wizyta. Oznajmiłam, ze możemy dłużej porozmawiać więc zaproponował kawę. Międzyczasie do swojego biurka wróciła jedna z pracownic, która również z uśmiechem powiedziała mi „Dzień dobry”. Spędziłam w banku ponad 1,5h ale było warto. Konsultant odpowiedział na wszystkie moje pytania, razem przestudiowaliśmy tabelę opłat i prowizji (tutaj należą się brawa dla banku - bo mieści się na 1 stronie A4). Na zakończenie wizyty konsultant nie wymagał podjęcia decyzji tu i teraz. Umówiliśmy się, że zadzwoni do mnie za 3 dni. Zgodnie z umową Pan zadzwonił do mnie po 3 dniach. Ponieważ byłam zdecydowana przenieść konto umówiliśmy się na spotkanie następnego dnia. Konsultant przypomniał jakie dokumenty powinnam posiadać w trakcie spotkania. Konsultant przywitał mnie z uśmiechem, zaproponował kawę i z góry uprzedził, że może to trochę potrwać, gdyż do wypisania mamy kilka formularzy. Wypełnianie formularzy poszło jednak sprawnie i szybko. Każdy dokument jaki podpisywałam konsultant opatrzył komentarzem, tak aby nie podpisywać czegoś dla siebie niezrozumiałego. Aktywowaliśmy razem konto. Karta i PIN miały być wysłane w przeciągu kilku najbliższych dni, zaś konto przeniesione w przeciągu 7 dni. Niestety konto nie zostało przeniesione w określonym terminie. Wstąpiłam więc do oddziału – mojego konsultanta niestety nie było już w pracy, jeden z pracowników zobowiązał się do przekazania informacji. Następnego dnia rano zadzwonił do mnie konsultant – niestety wyjaśnił, że moje kłopoty z przeniesieniem konta leżą po stronie mojego starego banku. Obiecał, że zadzwoni do centrali i zapyta czy można to jakoś przyspieszyć. Po kilku godzinach znałam konkretną odpowiedź i przyczynę tych opóźnień. Gdy konto zostało przeniesione konsultant zadzwonił do mnie jeszcze raz, aby poinformować mnie, iż konto w starym banku zostało zamknięte zaś środki przelane. Jestem bardzo zadowolona z poziomu obsługi w banku Nordea. Oddział wygląda bardzo schludnie, dla osób oczekujących w kolejce przewidziano kanapę i kilka foteli. Z konsultantem rozmawia się przy obszernym biurku wygodnie siedząc – nie ma tam wysokich lad, przez które trzeba zwisać, aby podać dokument nie ma też Pani za pancerną szybą. Wygląd i zachowanie osób tam pracujących świadczy o poziomie placówki i o elokwencji. Musze pochwalić jakość obsługi, bez nadmiernego zachwalania i „wciskania” produktów, bez sprzedaży wiązanej. Poczułam się jak ważny klient, o którego się dba.