Stację Bliska odwiedziłam w celu zakupu oleju napędowego. Mimo iż jest to stacja samoobsługowa skorzystałam z uprzejmości pracownika tejże stacji. Kiedy tankował moj samochód za daną kwotę, poradził poczekac wewnątrz budynku, gdyż na dworze było zimno i wiał silny wiatr.Po przekroczeniu progu zwóciłam uwagę na niezbyt czystą podłogę. Po tej czynności wrócił na stację, zapytał, czy będę płaciła gotówką i czy życzę sobie fakturę. Potwierdziłam. Obsługa przebiegła, sprawnie gdyż dane firmy widniały już w systemie.Ogólnie oceniam na "dobry", gdyż moj niesmak wzbudziła cena oleju napędowego oraz brudna podłoga.
Zostałam od razu zauwazona i życzliwie przywitana mimo panującego tłoku. Pracownicy starali się wyselekcjonowac klientów, np. osoby, które przyszły jedynie doładowac konto zostały obsłuzone w tempie ekspresowym. Uzyskałam rzeczowe i wyczerpujące odp na pytania. Konsultant przedstawił kilka rożnych wariantów umowy. Oferta została dobrana do moich oczekiwań.Konsultant nie potrafił porównac oferty z konkurencją.( Nie wiem, czy powinien to wiedziec. Nie zraziło mnie to jednak, gdyż odwiedziłam dziś jeszcze punkt Play oraz T-Mobile i osobiscie dopytałam o szczegóły).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.