Jakość usługi jest podła. W telefonie nic oprócz burczenia nie słychać, rozmowy sa regularnie przerywane a jest to środek miasta...Gdybym mógł przypuszczać, że tak to działa pozostałbym w tepsie , a tak, aby z kimś porozmawiać muszę używać komórki. Telewizja działa normalnie. Z internetu Vectry nie korzystam i już się nie dam namówić...
Dziękujemy za przekazane uwagi. Aby przyjrzeć się bliżej opisywanej sytacji, wyślemy Państwu prywatną wiadomość z prośbą o podanie szczegółowych danych.Jednocześnie informujemy, że wszelkie usterki techniczne można zgłszać pod nr tel. 801 0801 80, z tel. komórkowych 58 742 65 00. Infolinia techniczna czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 7-22, w weekendy i święta w godz. 8-22. Poza godzinami pracy infolinii zgłoszenie wraz z pełnymi danymi można pozostawić na skrzynce głosowej
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.