Miałam okazję być w sklepie, w którym dość często robię zakupy, ze względu na rodzaj oferowanego asortymentu. Sklep przygotowany dla klientów jest bardzo dobrze, jest czysto, jest zainteresowanie klientem. Każdy nowy klient jest pytany przez obsługujących o pomoc w zakupach, czy doradzenie znalezienia interesującej oferty. Znalazłam z moim przyjacielem kurtkę, która nas zainteresowała i chcieliśmy ją zakupić, szczególnie, że cena okazała się bardzo atrakcyjna. Przy kasie jednak Pani poinformowała nas, że cena kurtki to nie ok. 40zł (to cena, która była na metce) tylko 80zł, a cena, która znalazła się na metce znlazła się zdaniem kasjerki przez pomyłkę. Do dyskusji z kasjerką dołączyła się inna klientka, która była w tym momencie przy kasie i potwierdziła, że nie pierwszy raz spotyka się z sytuacją, kiedy cena na metkach nie odpowiada późniejszym cenom podawanym przy kasie. Był to błąd sklepu i niewłaściwie poinformowanie klienta, który w tej sytuacji został źle potraktowany. W wielu krajach na zachodzie, produkt zostałby sprzedany po cenie, jaka była na metce, nawet jeżeli sklep miałby ponieśc przez to straty finansowe, ale nie straty dotyczące renomy firmy. Dla mnie ta sytuacja bardzo negatywnie rzutuje na renomę Reserved.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.