Pomimo tego że istnieją normalne kasy nie zdarzyło się jeszcze żeby przy mnie ktoś tam siedział, czyli chcąc nie chcąc jesteśmy zmuszeni do skorzystania z kas samoobsługowych. Generalnie jest czysto i zakupy robi się przyjemnie.
Brak kolejek przy kasach, świeże mięso i wędliny, ceny jak w każdym innym Tesco, pomocna obsługa. Oczywiście dużo mniejszy wybór ale wynika to z niewielkich rozmiarów.
Praktycznie żadnych formułek grzecznościowych, czułem się jak intruz. Nie zostały mi zaproponowane żadne z obowiązujących promocji. Osoba przyjmująca ode mnie zamówienie porozumiewała się za pomocą równoważników zdań. Sprzątanie stolików ograniczało się do zbierania dłonią okruszków po poprzednim kliencie, żadnego mycia blatów. Generalnie lokal sprawiał wrażenie odrobinę zaniedbanego. Pomimo tych uwag pizzę otrzymałem dość szybko i była warta czekania.
Przyjazna obsługa, zwłaszcza pracownicy tankujący paliwo. Zawsze proponują mi kupno płynu do spryskiwaczy. Sprawna obsługa przy kasie i generalnie brak kolejek. Teren stacji zawsze czysty i zadbany.
Miła i sprawna obsługa. Pomaga wybrać smaczny napój niezdecydowanym lub nieznającym menu kawiarni, Osoby pracujące za barem są uśmiechnięte i przyjaźnie nastawione do klientów. Miejsce może mało kameralne ale dość sympatyczne. Wolę klasyczne napoje Coffea Heaven ale te z Costa też są niezłe.
Potrzebowałem szybko kupić router bezprzewodowy. W sklepie panował porządek, przy każdym produkcie (z interesującego mnie rodzaju) znajdowała się cena. Zgrzytem było kilka pustych miejsc na półkach ale udało mi się znaleźć interesujący produkt. Problem pojawił się w momencie kiedy chciałem upewnić się że wybrany sprzęt będzie dla mnie odpowiedni. Przez około 5 minut chodziłem po okolicznych alejkach nie mogąc znaleźć pracownika. Pierwszy doradca którego udało mi się znaleźć chyba się gdzieś spieszył bo na zadanie pytanie rzucił odpowiedź przez ramię i wyszedł na zaplecze. Dopiero drugi znaleziony pracownik potwierdził że wybrałem właściwy router. O ile do samego wyglądu sklepu, czystości i porządku nie mam żadnych zastrzeżeń, to szukanie pomocy, przynajmniej na dziale komputerowym, przypomina polowanie na sprzedawcę..
Szukałem konkretnego modelu laptopa. Sprzedawca szybko znalazł odpowiedni komputer i po upewnieniu się że jestem rzeczywiście zainteresowany zakupem przyniósł nowy egzemplarz z magazynu w celu jego pełnej prezentacji. W mojej obecności sprawdził działanie sprzętu, pomógł w jego konfiguracji, upewnił się że komputer nie posiada żadnych wad. Pracownik poświęcił mi prawie godzinę ale byłem w pełni usatysfakcjonowany formą obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.