Wizyta w Lukas Bank. Cel-wpłata gotówkowa. Miejsce kasowe opatrzone informacją"chwilowo nieczynne". Zadałem pytanie ile mam czekać, ale pani siedziąca na stanowisków kredytów natychmiast zaprosiła do siebie. Zapytała o cel,następnie bez problemu wykonała czynności związane z moją wizytą, zapraszając uprzednio do spoczęcia. Pani była uprzejma, miała widoczny identyfikator, strój służbowy,zadbana. Całą wizyta zajęła 8 minut i tak być powinno. W odziale pracowała klimatyzacja,wisiały inforamcje o bieżących akcjach banku,panował ład i spokój,a uśmiech nie był wymuszony.Pozytyw za nastawienie do obsługi klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.