Opinie użytkownika (2)

Bułka z aromatyzowaną...
Bułka z aromatyzowaną marmoladą (prawdopodobnie jabłko z dynią) to nie jest jagodzianka! W jagodziance muszą znajdować się owoce. Kupiłem dwie sztuki. Ani w jednej ani w drugiej nie było nawet jednego owocu. Wasz wyrób wprowadza klientów w błąd.

MirosławBereźnicki_GtQw

26.06.2024
Nie zgadzam się (0)
OSTRZEŻENIE! Nie zakładajcie...
OSTRZEŻENIE! Nie zakładajcie kont firmowych w tym banku. Bank od czasu do czasu prowadzi weryfikacje klientów. Musisz się udać osobiście do banku wraz ze wszystkimi dokumentami firmy. Ja także otrzymałem powiadomienie SMS o konieczności stawienia się w banku. Zgodnie z nim stawiłem się w banku i podpisałem wszystkie dokumenty wymagane przez bank. Po miesiącu bank WYŁĄCZYŁ MOJE KONTO. Nie mogłem realizować swoich zobowiązań. Psułem sobie opinię wśród moich kontrahentów. Moje interwencje na infolinii i w oddziale banku (łącznie z rozmową z dyrektorem oddziału) nic nie dały. Przyczyną wyłączenia konta było to, że pracownik banku nie przygotował jakiegoś mało istotnego druczku. Nadmienię że w firmie nie zmieniły się żadne dane. Konto było wyłączone przez TYDZIEŃ. Pomimo moich bardzo intensywnych interwencji bank nie potrafił sobie poradzić z tą kwestią przez tydzień. W tym czasie nie mogłem uzyskać połączenia telefonicznego z żadną kompetentną osobą, która mogłaby rozwiązać mój problem. Działalność tego banku to wielka PORAŻKA oraz nadużycie swojej pozycji. Bank bez zgody Sądu zajął moje mienie. JAK TO MOŻLIWE W PAŃSTWIE PRAWA? Myślicie, że ktoś użył magicznego słowa przepraszam. Nic podobnego w tym banku nie ma końca.

MirosławBereźnicki_GtQw

15.05.2024

BNP Paribas

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi