Opinie użytkownika (2)

To jest dramat,...
To jest dramat, że w tym antyludzkim państwie nie można mieć normalnego internetu. Że te BOKowe laiki, powtarzam, LAIKI Z BOKU oskarżały mnie bezpodstawnie o niezresetowany modem oraz słabą jakość przez Wi-Fi i po kilku miesiącach przyznawali mi rację, że to wina ich sieci i okablowania, które krąży wokół mojego osiedla. Będzie was Vectra bardziej w konia robić jak was Multimedia tak nie robiła.

Michi94_60000

12.11.2019

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
11.02.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl wraz ze szczegółowym opisem występujących niedogodności.
Vectra to jest...
Vectra to jest FATALNY wybór. Zakupiłem internet 100mbit. Niestety w godzinach 18-22 mam tylko 20% deklarowanego internetu. W dodatku jeszcze mam kolejny problem. Przy wysyłaniu plików modem się restartuje, wystarczy aby zmienili mi upstream w modenie. Niestety to jest za trudne dla nich. W pomocy technicznej rozmawiam z 10 ludźmi i każdy pisze to samo, daje te same rady. To jest skandal. W poniedziałek wybieram się do UOKiK

Michi94_60000

16.11.2018

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
26.11.2021
Odpowiedź firmy
Dziekujemy za opinię na temat naszej firmy. Niestety ze względu na to iż nie podano danych w wiadmości prywatnej, nie byliśmy w stanie zweryfikować opinii. W przypadku problemów z internetem zalecamy zresetowanie modemu oraz sprawdzenie sygnału na połączeniu kablowym. W przypadku wifi zalecamy zmianę kanłu nadawania za pośrednictwem Strefy Klienta.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi