Tego dnia postanowiłem dokonać od dawna planowanego zakupu mianowicie przenośnej pamięci USB tzw. PenDrive'a. Wchodząc do sklepu od razu rzuciła się w oczy bardzo zabrudzona podłoga, jakby od rana nie przecierana chociażby mopem. Mimo iż w sklepie sami mężczyźni mogli by się pokusić przynajmniej o wytarcie podłogi bo wyglądało to bardzo nieestetycznie.Na moje "dzień dobry" nikt nie zwrócił uwagi. Podszedłem do kasy, jeden z pracowników układał sprzęty na półkach, drugi dłubał coś przy komputerze (ponieważ firma prowadzi także serwis komputerowy), dopiero po dłuższej chwili stania wyszedł z zaplecza kolejny pracownik by mnie obsłużyć. Dosyć konkrety facet, powiedziałem mu co by mnie interesowało w jakich przedziałach cenowych i przygotował dla mnie kilka opcji do wyboru. Każdy egzemplarz, który by mnie interesował był na miejscu w sklepie, nie było potrzeby czekania na sprowadzenie go z hurtowni. Pracownik pokazał mi jak prezentują się owe PenDrive'y. Dokonałem wyboru. Pracownik szybko skasował towar i zapakował do siateczki. Wyszedłem ze sklepu zadowolony z zakupu.
Byłem zareklamować obuwie zimowe, zakupione w listopadzie, w którym odkleiła się podeszwa. Zostałem obsłużony szybko i bardzo sprawnie przez młodą dziewczynę, która sprawiała wrażenie ze dokładnie wie co robić i jak się zachować.Reklamację przyjęła bez zbędnych uwag i wymówek. Rzeczowo poinformowała mnie co należy dalej zrobić ile dni czekać na decyzję w sprawie butów i gdzie mam się o to dopytywać. Jestem naprawdę zadowolony z tej obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.