- brak przywitania, nikt z personelu nie zauważył mojego wejścia,
- płacąc za paliwo zostałem poinformowany o możliwości zakupu dodatkowo kawy mrożonej objętej aktualną promocją. Mimo iż na ladzie obok kaw ustawiono kubeczki z kawą do degustacji, pracownik stacji nie poinformował mnie o tym. Nie zainteresował mnie bardziej asoertymentem. Miałem wrażenie "odklepania" formułki. Brak większego zaangażowania w sprzedaż komplementarną.
- pracownicy ubrani w odzież firmową (uprasowana)
- towar uzupełniany - punkt dobrze zatowarowany, pracownicy mają świadomość rotacyjności produktu,
- ceny dobrze widoczne, produkty posiadają ceny w widocznych miejscach,
- punkt sprzedaży czysty, zadbany, odwiedziłem toaletę, również czysta.
- czas obsługi, obsługa sprawna, cała transakcja trwała nie więcej niż 1,5min.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.