Opinia użytkownika: Michał_507
Dotycząca firmy: BP Express
Treść opinii: - brak przywitania, nikt z personelu nie zauważył mojego wejścia, - płacąc za paliwo zostałem poinformowany o możliwości zakupu dodatkowo kawy mrożonej objętej aktualną promocją. Mimo iż na ladzie obok kaw ustawiono kubeczki z kawą do degustacji, pracownik stacji nie poinformował mnie o tym. Nie zainteresował mnie bardziej asoertymentem. Miałem wrażenie "odklepania" formułki. Brak większego zaangażowania w sprzedaż komplementarną. - pracownicy ubrani w odzież firmową (uprasowana) - towar uzupełniany - punkt dobrze zatowarowany, pracownicy mają świadomość rotacyjności produktu, - ceny dobrze widoczne, produkty posiadają ceny w widocznych miejscach, - punkt sprzedaży czysty, zadbany, odwiedziłem toaletę, również czysta. - czas obsługi, obsługa sprawna, cała transakcja trwała nie więcej niż 1,5min.