Przybyłem do sklepu w celu zakupu sprzętu do pływania. Szukając odpowiedniego działu, bardzo mocno dało się odczuć brak zainteresowania klientem. Pracownicy stali w jednym miejscu zajmując się czymś odbiegającym od ich pracy. Zdecydowałem się podejść do grupki pracowników w celu uzyskania informacji o sprzęcie. Jeden z panów przeprosił mnie, przywitał i poprosił żebym poszedł razem z nim. Podczas rozmowy mężczyzna wydawał się posiadać odpowiednia wiedzę na temat pływania i sprzętu który mnie interesował. Podziękowałem za rade i za pomoc, odchodząc jeszcze raz przeprosił mnie i zachęcił do ponownego odwiedzenia ich sklepu. Pierwsze wrażenie nie było miłe, ponieważ czułem że jestem zdany tylko na siebie, a sam nie posiadam odpowiedniej wiedzy na temat sprzętu który zamierzałem nabyć. Miła reakcja i zaangażowanie pracownika pozwoliło mi opuścić sklep w lepszym nastroju.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.