Standardowo przyszedłem wpłacić pieniądze na konto do banku, podszedłem do okienka i wpłaciłem pieniądze. Dodatkowo miałem problem i o pomoc w rozwiązaniu go poprosiłem właśnie tego samego kasjera. O dziwo wszystko szybko mi wytłumaczył podał numery telefonów gdzie w razie potrzeby mam zadzwonić. Ponadto wydrukował i wsadził w teczkę potrzebne papiery. W ciągu 10 min byłem obsłużony profesjonalnie. Byłem miło i pozytywnie zaskoczony tak sprawna i fachowa obsługa i pomocą dla klienta banku
Standardowo przyjechałem zatankować na Orlen jak codzien. Poszedłem do kasy no i zaczęły się problemy. Zatankowałem za 60zł gazu i za 40 zł benzyny niestety okazało się ze klient przedemna zapłacił za moja benzynę i odjechał a mi kazano zapłacić za jego paliwo (100zł). Powiedziałem do sprzedawczyni ze za tyle nie tankowałem, sprzedawczyni rozłożyła ręce i powiedziała ze nie wie co teraz. Poprosiłem o kierownika, przyszedł i dogadaliśmy się ze mam po prostu dotankowac sobie różnice i zapłacić właśnie te 100zł. Zgodziłem się z dobrego serca. Choć nie byłem zadowolony ze względu na to ze nie planowałem za tyle tankować benzyny(95). Podsumowując zostałem narażony na dodatkowe koszty i jeszcze musiałem za nie zapłacić. Wielki minus dla sprzedawczyni ponieważ ona za to odpowiada kto płaci za paliwo z danego stanowiska, ja jako klient nie muszę przecież dbać o to
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.