Wybrałem się do Biedronki na codzienne zakupy. W supermarkecie było czysto, nie brakowało żadnych produktów na półkach, pracownicy w miły i serdeczny sposób obsługiwali nie tylko mnie, ale również innych klientów. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z obsługi - niestety poza jednym bardzo ważnym faktem. Otóż widziałem kilka przeterminowanych produktów wystawionych w normalnej sprzedaży. Wydaje mi się, że takie zaniedbania nie powinny mieć miejsca w dbającym o jakość sklepie.
W dniu 19 sierpnia 2009 skontaktowałem się z Agencją PZU położoną przy ul. Wincentego 40/43 w Warszawie. Przeprowadziłem rozmowę telefoniczną na temat ubezpieczeń komunikacyjnych - interesowało mnie ubezpieczenie OC mojego samochodu. Pracownik rozpoczął rozmowę od miłego powitania, a następnie, usłyszawszy mój problem, życzliwym głosem przedstawił ofertę PZU w interesującym mnie zakresie. Po podaniu szczegółów dotyczących mojego pojazdu otrzymałem szybko informacje dotyczące wyliczonej składki. Pracownik zachęcił mnie do korzystania z usług PZU tym, że nie namawiał mnie w nachalny sposób na zakup ubezpieczenia (tak jak to często bywa w agencjach ubezpieczeniowych), tylko przedstawił w kompetentny sposób atrakcyjną ofertę. Na pewno będę polecał korzystanie z usług tej agencji PZU!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.