Dnia 23.01.2016 roku odwiedziłem sklep CCC aby zakupić obuwie. Od razu po wejściu zostałem powitany przez pracownika, który nawiązał ze mną kontakt wzrokowy i powiedział "Dzień Dobry". Kiedy szukałem odpowiedniego dla siebie obuwia zwróciłem uwagę na czystość i uporządkowanie asortymentu. Buty były ładnie ułożone na półkach o co dbali pracownicy sklepu. Kiedy wybrałem już interesujące mnie obuwie musiałem poprosić pracownika o pomoc w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru gdyż sam pracownik do mnie nie podszedł. Kiedy udało się znaleźć interesujący mnie rozmiar przymierzyłem buty a pracownik skomplementował mój wybór. Podziękowałem i udałem się do kasy. Na szczęście nie było kolejki więc zostałem obsłużony szybko. Pracownik przywitał mnie i zapytał o kartę rabatową. Kiedy powiedziałem, że jej nie mam zaproponował założenie więc skorzystałem z tej możliwości. Pracownik zaproponował także zakup impregnatu do obuwia ale odmówiłem. Zapłaciłem za obuwie i opuściłem sklep
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.