Pierwsze wrażenie wewnątrz apteki było bardzo dobre, pomyślałem sobie, że może w końcu znalazłem aptekę, która oferuje wszystko co potrzebuje. Niestety tak się nie stało, szukałem 3 produktów, żaden nie był dostępny w tej aptece, a przynajmniej dwa z trzech poszukiwanych to dość popularne środki, które bez problemu otrzymałem w innych placówkach. Pani, która mnie obsługiwała sprawiała wrażenie osoby, która nie ma nic wspólnego z farmacją. Odpowiadała w sposób szybki, ale jednym słowem: "nie ma". Przyzwyczaiłem się już, że pracownik apteki powinien być ubrany w biały kitel, a tu zobaczyłem dżinsy i sportową bluzkę, owszem pani ładnie się prezentowała, ale chyba nie o to w tym chodzi. Wizyta była dość szybka, nic nie kupiłem, i pomimo, że pani niczym mnie nie uraziła to nie należała do przyjemnych.
Robiąc zakupy w sklepie oczekuję, aby zrobić to w sposób szybki, a także abym miał różne możliwości zapłaty tj. gotówką lub kartą. W tym sklepie oba oczekiwania zostały spełnione, po pierwsze mamy dodatkowe samoobsługowe kasy, co w znaczący sposób skraca oczekiwanie na policzenie, a następnie zapłatę za wybrany towar. Po drugie, sklep oferuje płatność kartą, to jest już standardem w większych supermarketach, ale spotkałem się jeszcze z kilkoma marketami biedronki, które tej opcji nie proponowały. Kasy samoobsługowe nie są skomplikowane, wystarczy podstawowa umiejętność posługiwania się elektroniką, w przypadku kłopotów na miejscu czuwa pracownik, który służy szybką i fachową pomocą. Personel jest dobrze zorganizowany, a także sympatyczny, kiedy zapytałem pracownika gdzie znajdę dany towar, zostałem dobrze poinformowany, a wręcz zaprowadzony osobiście na miejsce. Zakupy zrobiłem szybko, wszystko jest dobrze oznaczone, a także przyjemnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.