Wygląd i sklepu oraz sposób eksponowania artykułów dobry, wszystko ustawione w sposób przejrzysty i schludny. Małym mankamentem są artykuły promocyjne włożone do kosza z promocjami, były one w nieładzie oraz wymieszane. Jest to oczywiście charakterystyczne dla koszy z artykułami promocyjnymi ale wrażenie nieładu można zmniejszyć przez częstsze układanie artykułów przez personel. Obsługa sklepu (pracownicy – doradcy klienta) sprawiali wrażenie nie zainteresowanych obecnością klientów, zajęci byli rozmowami we własnym gronie a pomocy udzielali jedynie wtedy gdy wyraźnie się ktoś do nich o nią zwrócił. Wiedza na temat towarów sprzedawanych dość ogólna i nacechowana powszechnymi, stereotypowymi poglądami. Zupełnie odmiennie należy ocenić pracowników obsługujących kasy, ci dla odmiany byli bardzo mili i nawiązywali kontakt z kupującymi co nieco ociepla wizerunek dużego sieciowego sklepu.
Ekspedientka w sklepie bardzo miła i cierpliwa, tuż przede mną obsługiwała starszą panią, która bardzo często zmieniała zdanie, wybrzydzała i zadawała dużo (zbędnych) pytań. Mimo tego zachowywała cierpliwość i podejmowała luźne rozmowy co wyraźnie ostudzało negatywne emocje klientki. Asortyment dość duży i zróżnicowany jak na sklep o charakterze osiedlowym. Towar ułożony schludnie i przejęzyczcie. Cały sklep stwarzał wrażenie czystego jasnego co zachęcało do zakupów. Jedynym mankamentem wizualnym była ręcznie sporządzona reklama artykułu promocyjnego – sporządzona była ręcznie na kartce w formacie A2 flamastrem przez osobę która wyraźnie nie pałała się kaligrafią.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.