Opinie użytkownika (5)

Obsługa z ogromną...
Obsługa z ogromną wiedzą. Przy kasie szybka obsługa, poza kasami troszkę mozolna pomoc przy kliencie ale kompetentna.

Michał_1826

04.04.2013

empik

Placówka

Gdańsk, Podwale Grodzkie 8

Nie zgadzam się (0)
Nie uprzątnięte miejsce...
Nie uprzątnięte miejsce pracy personelu. Obiekt nie zadbany. Miła i szybka kobieca obsługa.

Michał_1826

04.04.2013

LIDL

Placówka

Bytom, Strzelców Bytomskich 274a

Nie zgadzam się (0)
Spokojna i miła...
Spokojna i miła obsługa. Duże zadbanie o czystość i miejsce obsługi.

Michał_1826

04.04.2013

Aldi

Placówka

Piekary Śląskie, Księdza Jakuba Roczkowskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Miła i rzetelna...
Miła i rzetelna obsługa, lekki bałagan na biurku doradcy. Poza tym brak zastrzeżeń.

Michał_1826

04.04.2013

mFinanse

Placówka

Katowice, al. Korfantego 9

Nie zgadzam się (0)
03.09.2020
Odpowiedź firmy
Witam. Na wstępie dziękuję Panu za podzielenie się pozytywną opinią na temat mBanku. Cieszę się, że obdarzył nas Pan zaufaniem i na co dzień powierza nam swoje finanse osobiste. Zaufanie i zadowolenie naszych Klientów to dla nas podstawa. Zależy nam, aby Klienci czerpali najwyższe korzyści z posiadanych produktów i usług mBanku oraz poziomu świadczonej obsługi, dlatego też cieszy nas fakt, iż jest Pan zadowolony z obsługi przez Doradców. Życzę Panu, aby dalsza współpraca z mBankiem była co najmniej tak satysfakcjonująca, jak do tej pory. Przypominam, iż pozostajemy do Pańskiej dyspozycji w Punktach Obsługi Aspiro S.A., których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/) oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam Marta Kaźmierczak mBank
Bardzo miła i...
Bardzo miła i szybka obsługa. Lekki brak jeśli chodzi o wiedzę na temat produktu ale bardzo duże oddanie na potrzeby klienta.

Michał_1826

04.04.2013

mFinanse

Placówka

Katowice, ul. Warszawska 29

Nie zgadzam się (0)
20.08.2021
Odpowiedź firmy
Witam, dziękuję za podzielenie się opinią na temat jakości obsługi w Punkcie Obsługi Aspiro S.A. Zapewniam, że bardzo zależy nam, aby Klienci czerpali nie tylko korzyści finansowe, ale także satysfakcję z poziomu i jakości obsługi, dlatego dziękuję za zwrócenie uwagi na jakość obsługi i poziom kompetencji Pracowników punktów naziemnych. Na bieżąco prowadzone są szkolenia Pracowników w celu podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych oraz poprawy poziomu obsługi. Dokładamy także wszelkich starań, aby Pracownicy swoją wiedzą i fachowością przyczyniali się do jak najlepszej obsługi Klientów mBanku. Tym bardziej cieszy mnie fakt, iż zaangażowanie Pracowników spełniło Pańskie oczekiwania. Przypominam, iż pozostajemy do Pana dyspozycji w Punktach Obsługi Aspiro S.A., których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/) oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam Marta Kaźmierczak mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi