Dobrze. Zetknięcie poprzez pracownika, ze względu na tańszą ofertę OC/AC/NW. Trudno określić. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Strona przejrzysta, pracownicy kompetentni, jednak bardzo nachalni (podczas gdy nie odbierałem telefonu dobijali się kilkukrotnie). Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Pracownicy kompetentni i pomocni. W pakiecie od PKP Intercity powinien być napój (kawa, herbata, woda)- dostępność tylko wody, reszta płatnie. Brak wagonu restauracyjnego. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Fachowa obsługa, konkretne informacje uzyskane od pracowników, tłok w pociągu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Jak na kilka restauracji sphinx, w których byłem ta sprawiła na mnie najgorsze wrażenie. Szczególnie nie spodobała mi się postawa obsługującego mnie kelnera, którego podejście do klienta było strasznie służbowe. Chcąc skorzystać z promocji dla studentów poczułem się, jakby mnie policjant legitymował, przypominając o obowiązku pokazywania legitymacji za każdym razem w sphinxie. Jeżeli chodzi o same potrawy podane dobrze i smacznie. Wystrój nie powala na łopatki, aczkolwiek niczego więcej w CH nie można się spodziewać. Niestety za jakość obsługi wielki minus.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.