Opinie użytkownika (2)

W punkcie czysto,...
W punkcie czysto, miła obsługa, zostałem przywitany z uśmiechem, zaraz po tym jak wszedłem do oddziału. Pomimo kolejki czekało się dobrze. Pod ręką znajdowały się ulotki z ofertą banku. Czas obsługi krótki ale rzetelny. Obsługująca mnie Pani próbowała zapoznać mnie z ofertą lokat itp. Wręczyła wizytówkę z zaproszeniem do kontaktu w przypadku pytań.

Michał_1544

20.03.2012
Nie zgadzam się (0)
04.05.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pana opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Cieszymy się, że bardzo wysoko ocenił Pan poziom obsługi klienta, wygląd oddziału i rzetelnośc przekazanych informacji. Nasze działania koncentrują się na budowaniu długotrwałych relacjach z klientami. Pan opinia potwierdza słuszność strategii, którą wdrażamy w ING Banku, strategii gdzie klient znajduje się w centrum. Raz jeszcze dziękujemy za odwiedzenie naszego oddziału i ponownie zapraszamy po przedstawione Panu produkty.
Typowane zakłady przywieszone...
Typowane zakłady przywieszone krzywo, obsługujący punkt w momencie gdy wszedłem korzystał z gry losowej - grał. Nie odpowiedział "Dzień dobry". Na zadane pytania odpowiadał zdawkowo. W punkcie panowała ponura atmosfera, podłoga była brudna, roleta częściowo opuszczona. Obsługujący punkt ubrany w sportową bluzę z kapturem, nieogolony.

Michał_1544

20.03.2012

Totomix

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi