Zamówiłem telefonicznie pizzę z dowozem pod wskazany adres. Pani, która przyjmowała zamówienie na wstępie rozmowy zaznaczyła, że z powodu dużej liczby zamówień będe musiał czekać na dostawę do półtorej godziny. Ponieważ to chyba najlepsza pizza w mieście złożyłem zamówienie. W trakcie rozmowy Pani uprzejmie odpowiadała na moje pytania dotyczące cen, dodatków i rozmiarów pizzy. Nnie robiono również problemu z zamianą składników. Czas oczekiwania był taki jak podano przy składaniu zamówienia, jednak smak pizzy i obsługa w Mefisto zrekompensowała czas oczekiwania. Dostawca pizzy również niezwykle miły, jak cała obsługa w tym lokalu. Dodatkowo z okazji urodzin dostałem rabat 15 %.
W momencie, w którym firma UPS otrzymała do realizacji moją przesyłkę otrzymałem wiadomość drogą e-mailową, w której uzyskałem informację w jakim terminie powinienem otrzymać paczkę. Tuż przed dostarczeniem przesyłki, kurier zadzwonił pytając, czy zastanie mnie pod adresem, który jest na przesyłce i poinformował w jakim czasie dotrze pod ww. adres. Kurier dotrzymał wskazanego terminu, był uprzejmy i pomocny w rozpakowaniu dostarczanej przesyłki (w celu sprawdzenia zawartości paczki). Oceniam pozytywnie zarówno kuriera, jak i poziom obsługi przez firmę UPS, począwszy od przyjęcia do realizacji zamówienia, skończywszy na dostarczeniu przesyłki.
Placówkę Poczty Polskiej w Turku, tego dnia odwiedziłem dwukrotnie. Za pierwszym razem otrzymałem fachową pomoc w doborze odpowiedniej usługi- przesyłki pocztowej, pani która udzielała informacji przeliczyła dla mnie dokładnie kwotę jaką miałem zapłącić za usługę, pokazała kilka wariantów opakowań do przesyłki oraz zważyła w tym celu moją paczkę. Podczas drugiej wizyty w placówce tego dnia wysyłałem wcześniej przygotowaną przesyłkę, pracownica Poczty w szybkim tempie obsłużyła mnie, mimo sporej kolejki na poczcie, czas trwania obsługi trwał nie więcej niż 10 minut. Jednocześnie w placówce czynne były co najmniej 3 stanowiska. Byłem bardzo zadowolony zarówno z samej obsługi, uprzejmości pracowników, ich przygotowania w kwestii oferty produktowej oraz cenowej, jak i szybkości obsługi oraz szerokiego wachlarza usług.
Kupno sprzętu RTV i elektroniki. Znakomite zorietnowanie sprzedawcyw rynku sprzętu, umiejętne doradztwo przy zakupie, jednocześnie sprzedawca potrafi dobrać sprzęt zachowując rozsądny stosnek jakości do ceny. Indywidualne podejście do klienta, udzielenie rabatu. Trochę zbyt długi czas obsługi przy kasie, ale zrekompensowany uprzejmością personeu i atmosferą w sklepie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.