W dzisiejszym dniu w czasie pracy odwiedziłem po drodze jeden ze sklepów sieci STOKROTKA byłem tam pierwszy i od razu miejsce to wywarło na mnie duże wrażenie. Hala sklepowa była czysta i zadbana, asortyment bardzo bogaty wszystkie produkty na pułkach ustawione starannie i estetycznie.
Celem mojej wizyty było zakupienie zimnego napoju. Idąc w stronę lodówek z napojami byłem świadkiem sytuacji w której mały chłopiec po zapytaniu ekspedientki gdzie znajduje się cukier puder został tam natychmiast poprowadzony, Pani była bardzo miła i uczynna.
Po zabraniu napoju z lodówki udałem się do kasy kolejka była znikoma 2 osoby przede mną. Przy kasie siedziała młoda pracownica bardzo miło obsługiwała klientkę przede mną a potem mnie. Jestem bardzo miło zaskoczony taka obsługą, sklep gorąco polecam wszystkim udającym się na zakupy
Dziś w czasie pracy pojechałem po ciastka do piekarni Płończaka tuż przy firmie. Kiedy wszedłem do środka nikogo nie zastałem, Pani obsługująca wynurzyła sie z zaplecza dopiero po dłuższej chwili. Poprosiłem o mini ptysie na wagę. Ekspedientka założyła foliowa rękawiczkę i zaczęła nakładać ciastka do papierowej torebki. Robiła to trochę nie delikatnie łapała hurtowo cała garść przez co zgniatała delikatne ptysie.
Pani obsługująca mnie nie miała wyrazu. Pracowała bez uśmiechu i zaangażowania. A szkoda bo dobra piekarnia powinna mieć jeszcze lepsza obsługę.
Baltrade jest hurtownia internetową lecz prowadzi także bezpośrednią właśnie w taki sposób prowadzę u niech zakupy. Odrazu mogę wspomniec iż towar wystawiony na witrynach nie ma zadnego logicznego miejsca różne produkty w różnych miejscach. Do rzeczy byłem dzisiaj w tejże hurtowni po multimetr uniwersalny. Po wejściu Sam musiałem się domyślac gdzie podejśc, do kogo sie zgłosic po zamowienie. Dla wszystkich pracowników byłem jakby niewidzialny. W jednej z części pomieszczeń stały 3 biórka przy jednym siedził "ciężko zapracowany" Pan 2 kolejne były puste. Podszedłem do zapracowanego Pana spytałem czy można i dostałem od niechcenia odpowiedż "tak". Poprosiłem o wybrany multimetr chciałem dodatkowo dopytac czy ma funkcje detekcji kabli pod napięciem. Pan wogóle nie wiedział o co chodzi, po czym z wielkim oburzeniem stwierdzł że to jest multimetr a nie detektor ( czyżby nie wiedział ze multimetry maja funkcje detektorów?). Poprosiłem o ten towar. Pan wystawił mi paragon, po czym udałem sie z nim do kasy. Pani w kasie była neutralna poprostu wykonała swoja prace porosiła o pieniądze podziekowala. Nastepnie udałem sie do miejsca wydawania towarów. Pan który mnie tam obsługiwał był dośc miły lecz po pytaniach ile urządzenie ma gwarancji i na jakiej podsatwie można ja uzyskac miał dłuższa chwile zawachania po czym odpowiedził mi na moje pytanie lecz bez pewnosci.
Oczywiście moja ocena jest negatywna jedynym plusem i kołem ratunkowym dla tej firmy jest dośc konkurencujna cena.
Salon orange bardzo miła obsługa konsultanci znajacy sie na swoim fachu zawsze doradzą pomogą w podjeciu decyzji. Czas oczekiwania przy wiekszej liczbie klientów wzrasta ale jest to spowodowane chyba wielkościa salonu. Sam salon jest zadbany i czysty, brakuje miejsca dla osób oczekujących na obsluge co jest jedynym minusem tego miejsca.
Obsługa bardzo miła, sa to zazwyczaj młode dziewczyny potrafiące doraci i pomóc, zawsze uśmiechnięte i pogodne. Sklep jest bardzo zadbany zawsze jest czysto i przyjemnie. Towaru na półkach w ostatnim czasie ubyło, na półkach stoja pojedyńcze rzedy towarów. Wybur towaru jest dośc słaby. Najwiekszymi minusem zdaja sie byc ceny umieszczone pod złymi towarami co wiąze sie z trudnościa znalezienie zgodnej z danym towarem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.