Pracownicy sklepu posiadają naprawdę dużą wiedze na temat produktów. Chciałam kupić żelazko i zostałam naprawdę bardzo dobrze obsłużona. Sprzedawca podzielił się ze mną dużą wiedzą na temat tego czym powiinniśmy się kierować przy doborze produktu.Na innych działach również spotkałam się z kompetencją oraz zaangażowaniem personelu.Nie ma również problemów ze zwrotem produktów.
Osoby na recepcji bardzo miłe i zawsze uśmiechnięte.Jeśli chodzi o ofertę klubu to jest dosyć bogata.Oferują różne zajęcia :pilates, bodypumb.indoor walking,spinning itp.Nie podoba mi się jednak zachowanie trenerów, którzy siedzą głównie przy komputerze np. na fb zamiast ciągle być na sali i pilnować techniki wykonywanych ćwiczeń.Wykupiłam w klubie plan treningowy,trener był bardzo miły, a jak już zapłaciłam i odebrałam często udawał, że mnie nie widzi.Miałam wrażenie, że problemem dla niego jest jak zadam mu jeszcze kilka pytań.
Lux-med przy ul.Zwycięskiej wprowadził wzywanie pacjentów do gabinetu poprzez wyświetlanie numerków na drzwiach.Jest to duże udogodnienie ,dzięki temu nikt nie wpycha się przed nas twierdząc, że ma wizytę umówioną przed nami.Dodatkowo duży parking,gdzie można wygodnie zaparkować. pracownicy rejestracji bardzo mili i pomocni.Jeśli chodzi o lekarzy to ci , na których ja trafiłam(dermatolog,ortopeda) byli naprawdę kompetentni.
Polecam tankowanie na tej stacji. Mam samochód z instalacją gazową i nigdy nie miałam problemu aby ktoś z obsługi z własnej inicjatywy wyszedł do mnie , żeby mi zatankować samochód. Dodam, ze stacja posiada stanowisko samoobsługowe,gdzie powinnam robić to sama bez fatygowania pracowników.
Jestem bardzo zadowolona z wizyty w tym sklepie. Personel jest zorientowany na jak najlepszą obsługę klienta.Będąc w tym salonie naprawdę można odczuć,że sprzedawczynie są zadowlone, że klientki są w sklepie. Polecam!
Uważam , ze muzyka grana w tym sklepie jest zbyt głośna, bywa, że rezygnuję z tego powodu z zakupów w sklepie. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z sytuacją, żeby pracownik sam do mnie podszedł, zawsze to ja podchodziłam do personelu. Odnosiłam wtedy wrażenie, że pracownicy nie są zbytnio zainteresowani pomocą mi. W obrębie przymierzalni również nikogo nie było, jest to uciążliwe,ponieważ trzeba wychodzić z przymierzalni i na własną rękę donosić sobie odzież.Nie podoba mi się również fakt,iż na dział damski i męski jest tylko jedna osoba.Zwroty towaru są na kartę podarunkową co również nie jest zawsze dogodnym rozwiązaniem dla klienta.
Bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie.Już sam przyjemny zapach zachęca, aby jak najwięcej czasu w nim spędzić. Obsługa jest bardzo profesjonalna i na wysokim poziomie.. Sprzedawcy sami podchodzą do klientów i starają się jak najlepiej pomóc. Ekspedientki są zawsze ubrane w firmowe uniformy. Bardzo podoba mi się , gdy po zapłaceniu za zakupy sprzedawca wychodzi zza lady i wręcza mi siatkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.