Telefoniczny kontakt z obsługą oceniam pozytywnie, pracownik dokładnie opisuje świadczone usługi, przedstawia przebieg wizyt lekarskich, wykonywanych badań. Zapoznaje klienta z kosztorysem, adresami placówek, dostępnymi lekarzami i terminami. Na połączanie z konsultantem trzeba czasem poczekać, lecz najczęściej trwa to maksymalnie 5 minut. Szeroka oferta medyczna. Terminy badań dość odległe.
Sklep stacjonarny prezentuje się bardzo dobrze, przejrzysty układ, opisane alejki, łatwo znaleźć poszukiwany produkt. Kontakt z pracownikami przyjemny i bezproblemowy. Pracownik sam podchodzi do klienta oferując pomoc, przedstawia jasno specyfikacje sprzętu, odpowiada na wszystkie pytania, przedstawia różne możliwości, zamienniki, opcje m.in cenowe. Mówi o zaletach towaru ale nie ukrywa też wad. Bardzo skutecznie lecz kulturalnie namawia do zakupu. Pracownik poświęca tyle czasu, ile klient potrzebuje. Formalności związane z zakupem, wymianą towaru, reklamacją przebiegają bardzo sprawnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.