PZU czynne jest w godz. 8-17 i są to bardzo dogodne godziny , zwłaszcza dla osób pracujących ( ważne , że do 17 ) . Budynek na zewnątrz schludny i czysty , jedyny mankament , ze trudno znaleźć miejsce na parkingu , parking jest płatny .W środku sporo petentów , osoby obsługujące szybko reagowały i nie dopuściły do sytuacji , żeby ktoś czekał w kolejce. W sali " ubezpieczenia kontynuacja " trzy osoby obsługiwały jednocześnie trzech petentów.W sali " zgłaszanie świadczeń ' obsługiwała jedna osoba , która chętnie udzieliła mi informacji na temat ubezpieczeń .Wykazała zainteresowanie i próbowała pomóc, zadawała pytania. Interesowało mnie ubezpieczenie całej rodziny ( najlepiej jakiś pakiet rodzinny ), ale dowiedziałam , ze mogę ubezpieczyć w tym oddziale tylko każdego z rodziny osobno , ew.więcej informacji mogę uzyskać u konsultantów PZU SA ( przy okazji dowiedziałam się , że mamy PZU życie i PZU SA ), ale niestety konsultanci pracują do 15 . Konsultanci z PZU SA zajmują się ubezpieczeniami majątkowymi i komunikacyjnymi i nie ma możliwości po godz. 15 uzyskać informacji na temat tych ubezpieczeń . Pracownicy nie mieli strojów służbowych , ale byli schludnie ubrani.Do kas ( dwie czynne ) duża kolejka - ok 10 osób stojących w korytarzu.Dostępnych było sporo ulotek dotyczących ubezpieczeń na życie .Na korytarzu było wystarczająco dużo krzeseł do siedzenia.Przy wyjściu z budynku znajdowała się toaleta dla klientów.
Na wejściu mało koszyków , ale Ochroniarz na bieżąco uzupełniał.Pracownicy chętnie udzielali informacji na temat poszukiwanego towaru.Pracownicy byli w strojach służbowych .Każdy towar był oznaczony poprawną etykietą cenową .Sklep czysty i doświetlony ( jedynie teren przed sklepem wymagałby posprzątania - śmieci,liście).Mało towaru na półkach z makaronami, w bonetach z mięsem i na stoisku warzywnym. Na bieżąco należałoby także porządkować towar w koszach z artykułami przemysłowymi. Za to ładna wystawka zniczy - duży wybór.Przy kasach puste stojaki przeznaczone na gazety , stojaki na papierosy były słabo zatowarowane .Czynna była jedna kasa - byłam 10 osobą , po chwili została otwarta druga ( zbyt powoli pracownicy reagują na kolejki ).
Personel - ochrona obecna na linii kas , pracownik ochrony pomógł mi na wejściu odczepić wózek ( zły stan techniczny wózków dla klientów - zacinające się kółka i trudno odczepić jeden od drugiego ).Pracownicy życzliwi i chętnie udzielali informacji , gdzie znajduje się dany towar : w strojach służbowych z wyj. pracownika wyjeżdżającego z magazynu. Oferta bogata , półki zatowarowane z wyj.pokarmu dla zwierząt i nabiału.Towary miały oznaczenia cenowe - brakowało kilku cenówek przy zniczach znajdujących się na regałach przy wejściu na salę.Uporządkowaniu wymagały kosze z bielizną .Na bieżąco należałoby także porządkować wyspy ze zniczami.Na stoisku z warzywami nieczynna była jedna waga.Były dostępne torebki do pakowania warzyw. Podłogi czyste z wyj. podłogi na stoisku rybnym.Nie działał czytnik cen przy kawie. Przy kasach kolejki - ok. 3 osób do jednej kasy , za to kasjerka uprzejma - przywitała się i pożegnała , udzielała także informacji odnośnie nowego programu . W punkcie obsługi mniej miłe panie - otrzymałam suche informacje na temat przeniesienia punktów z programu dziesiątka na program payback. Toalety czyste.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.