Zakupy tu to sama przyjemność. Pracownicy chętni do pomocy na każdym etapie zakupów. Mili i życzliwi w stosunku do klienta. Wybrałem się tam tylko w celu rozejrzenia się za bluzami dla dziecka, a wyszedłem z zakupami. Ewidentnie widać, że w tym sklepie pracownicy wiedzą co to handel i jak rozmawiać z klientem aby go przekonać do siebie i oferowanego asortymentu. Myślę, że jeszcze nie jednokrotnie będę robił tam zakupy dla dziecka.
Obsługa w tym sklepie strasznie kuleje, mimo, że spędziłem tam dłuższą chwilę w poszukiwaniu interesujących mnie produktów nikt ze sprzedawców nie raczył udzielić mi pomocy. Gdy upomniałem się o nią sam zostałem bardzo szybko zbyty. Taka postawa wobec klienta niestety ale skutecznie zniechęciła mnie do dokonania zakupu w tym sklepie.
To już nie pierwsze moje zakupy w serwisie presto.pl, cechuje go pełen profesjonalizm, opisy zawsze zgodne z towarem, bardzo dobry kontakt ze sklepem, wysyłka realizowana jest w ekspresowym tempie. Jeśli ktoś poszukuje rewelacyjnie wyposażonego sklepu sportowego to w Presto znajdzie wszystko czego potrzebuje. Polecam
W sklepie panuje czystość i porządek. Towar na półkach jest widocznie i czytelnie opisany, bez problemu również można odnaleźć ceny. Jedyne zastrzeżenia to zamrażarki z produktami mrożonymi gdzie trudno jest doszukać się cen do danych produktów. Sama obsługa sprzedawców nie ma zastrzeżeń. Miło z uśmiechem na twarzy pamiętając o podstawowych zwrotach grzecznościowych.
Obsługa nie miła, nie bardzo chętna do pomocy klientowi. Brak nastawienia na klienta co za tym idzie brak rozmowy sprzedażowej kończące się moim wyjściem ze sklepu bez planowanego przeze mnie zakupu. Moim zdaniem pracownicy powinni przejść długie szkolenie po którym może nauczyliby się rozmowy sprzedażowej i nastawienia na klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.