Miejsce w miarę czyste ( jak to polskie dworce) lecz co do kasy mam wiele zastrzeżeń. Po pierwsze na 3 kasy czynna tylko jedna. W momencie wzmożonego ruchu (powroty z Przystanku Woodstock) brak dodatkowej osoby, która zajmowałaby się informacją oraz brak możliwości płatności kartami płatniczymi. Co do dworca jedyne moje zastrzeżenia to brak wyznaczonego miejsca dla osób palących, brak czytelnych tablic informacyjnych oraz bardzo mala liczba miejsc siedzących w poczekalni.
Miejsce schludne i ładne lecz co do obsługi zupełny brak zaangażowania oraz totalny brak kultury ze strony pracownika. Pracownik niedoinformowany. Kiedy został poproszony o doinformowanie się w biurze obsługi nie zrobił tego odpowiadając: "ja nigdzie nie będę dzwonił". Od początku rozmowy pracownik mówił do mnie na tzw. "ty".
Bardzo miła obsługa, wielkie zaangażowanie pracowników oraz bardzo łatwy kontakt i szybka obsługa. W miejscu panuje ład i porządek. Do prostej sprawy jaką było założenie konta zostało zaangażowanych aż 3 pracowników. Podczas oczekiwania na komplet dokumentacji jedna z pracownic "zabawiała" mnie rozmową o pogodzie, a w międzyczasie udzielała dodatkowych informacji dotyczących konta. Bardzo chętnie i w prosty sposób odpowiadała na pytania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.