Skontaktował się ze mną przedstawiciel mBanku w celu zaoferowania karty kredytowej. Rozmowa trwała prawie godzinę. Konsultant nie potrafił odpowiedzieć na kilka moich pytań dotyczących warunków użytkowania karty kredytowej. Czas obsługi bardzo dobry w godzinach popołudniowych czyli gdy większość osób ma wolny czas. Poza tym miła i dobra obsługa
Witam. Dziękuję serdecznie za podzielenie się opinią na temat usług świadczonych przez mBank. Każda informacja ze strony Klientów jest dla nas bardzo istotna. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów przygotowujemy indywidualną ofertę z którą telefonujemy w godzinach najbardziej dogodnych dla Klientów. Mam świadomość, iż nie każda pora dnia może być dla konkretnej osoby właściwą na rozmowy o produktach kredytowych. Zapewniam jednak, iż staramy się dostosowywać godziny naszych kontaktów do indywidualnych oczekiwań Klienta. Cieszy mnie fakt, iż pozytywnie ocenił Pan obsługę pracownika, który do Pana telefonował. Mam nadzieję, że następny kontakt ze strony pracownika mBanku będzie dla Pana w pełni satysfakcjonujący.Przypominam, iż pozostajemy do dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam, Magdalena Duda mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.