Opinie użytkownika (16)

Witam, chciałbym się...
Witam, chciałbym się podzielić swoimi odczuciami co do Cateringu z Zajazdu "Pod Wesoła Kobyłką". W firmie często zajadamy obiady z różnych restauracji ponieważ pracujemy do 17 i coś ciepłego wypadało by zjeść. Ostatnio trafiła nam się do ręki oferta z Kobyłki Express w której podają wyśmienite dania. Wszystkie potrawy po 10zł i do wyboru 12 rodzajów dań mięsnych , 4 dodatki do mięs takie jak ziemniaki gotowane, kluski lub ziemniaki opiekane w ćwiartki a na koniec 3 rodzaje surówek co tworzy bardzo dobra kompozycję. Od dłuższego czasu się u nich stołujemy i jeszcze nikt nie narzekał za bardzo, dodatkowo jest jeszcze opcje dania dnia, co dziennie jest coś innego, co urozmaica kartę dań i potrawy które codziennie u nas w firmie ludzie zamawiają. Obsługa muszę pochwalić jest bardzo miła i sympatyczna, przez telefon zamawianie dań to sama przyjemność, osoby tolerancyjne co do ludzi zapominających zamówić obiad i można spokojnie sobie coś dorzucić zanim wyjadą do nas. Poprosiliśmy o jakieś zupki do tego co zamawiamy i udało się załatwić, wprowadzili kilka rodzajów tanich i smacznych zup. Mam tylko jedno małe zastrzeżenie co do jedzenia że czasem ktoś mi wspomniał że miał dziwne i niezbyt dobre buraczki lub czerwoną kapustę ale bez większych żalów i problemów. Jeszcze można by się doczepić tego że zestawy nie maja zbyt dużej ilości mięsa i po zjedzeniu takiego obiadu energii nie starcza na zbyt długo. Poza tym jedzenie "rewelka" i jak najbardziej polecam, wygodnie pakowane że nic się z jedzeniem nie dzieje, dodatkowo sztućce, pieprz i sól w cenie.

05.11.2009

Kobyłka Experss

Rybnik, Stalowa 11

Nie zgadzam się (25)
Witam, chciałbym się...
Witam, chciałbym się podzielić z wami wrażeniami z wyjazdu z biura podróży Easytour. Wyjechaliśmy w sierpniu z moją ukochana do Grecji na 10dni all inclusive, Hanioti na Hhalkidiki w Hotelu Olimpic Cosmas. Ogólne wyjazd bardzo fajny, pogoda spasowała w 100% ale to tylko szczęście:) Plaża na miejscu była mała i piaszczysto - kamienista z podkreśleniem kamienista przez co ciężko wchodziło się do wody i odechciewało nam się czasem kąpać, brak prysznicy przy plaży żeby móc zmyć z siebie sól z wody co było bardzo denerwujące ale nadrabiał basen w hotelu. Gdy sami sobie zorganizowaliśmy wyjazd na Quad ach wzdłuż plaży i drugiego brzegu półwyspu to zatrzymaliśmy się na innych plażach i tak idealny piaseczek mięciutki, przyjemny aż się nie chciało z wody wychodzić tylko kobietę na ręce i w głąb morza. Cena nie wygórowana ale jak na „Last Minute” bo katalogowa według mnie jest stanowczo za wysoka jak na takie warunki autokarem, większość osób na tej wycieczce było właśnie z ostatniej chwili. Autokar ładny i zadbany, droga również ciekawa w jedną stronę jak i w druga ponieważ szło oko zawiesić na filmie i na widokach wiec trasa jako tako zleciała, ale powiem tak, jak jechaliśmy do to wszystko było pięknie ładnie bo po przyjeździe przed czasem do hotelu mogliśmy bagaż nawet mieć na terenie ośrodka choć na ziemi przy stolikach i podczas podróży postój co 4 godz. był, natomiast jak wyjeżdżaliśmy to bagaż przed wejściem na balkonie bez żadnego zabezpieczenia i każdy mógł sobie do niego podejść z drogi, podczas podróży powrotnej stawaliśmy może ze 4 razy. Obsługę i organizację imprezy oceniam bardzo średnio bo były momenty kiedy się denerwowałem i nie podobał mi się wyjazd wiec tyle z tego odpoczynku. Rezydenta Widzieliśmy na początku gdy sprzedawał wycieczki, w ciągu wyjazdu miał być raz dziennie po 1 godz. ale nie było tak ładnie ponieważ miał jeszcze inne wycieczki na końcu w ogóle. Wyjazd ustalony na godz. 18 wykwaterowanie do godz. 11 wiec dużo czasu dla siebie i jeśli się przy przyjeździe nie wykupiło dodatkowo śniadania przyjazdowego i obiadu wyjazdowego to nie można było siedzieć na terenie hotelu, mieliśmy dostać pokój żeby móc schować bagaż i móc się wykapać przed wyjazdem ale nic takowego nie miało miejsca i cały czas zbywanie ludzi że jeszcze nie gotowy. Wyobraźcie sobie do 18 jeszcze gdzieś wędrować i bez prysznicu do autokaru a przed wami prawie 30 godz. podróży bez możliwości wykąpania się po drodze. Podczas wyjazdu odpocząłem ale również się nastresowałem i nadenerwowałem wiec bardzo średnio jak na koszt 1500zł autokarem według mnie.

02.10.2009

Easytour

Inna forma kontaktu

Jestem aktywnym użytkownikiem...
Jestem aktywnym użytkownikiem Internetu i zwolennikiem sklepów internetowych. Posiadam konto w serwisie Allegro co bardzo ułatwiło mi życie bym powiedział, można się zorientować mniej więcej jak dany towar jest sprzedawany i wyceniany przez ludzi, przejrzeć interesujący nas asortyment, znaleźć nie jedną fajną rzecz a co najlepsze trafić na jakąś miłą okazję bo ceny tam akurat są bardzo atrakcyjne i niektóre wysoko konkurencyjne. Dzięki serwisowi udało mi się sprzedać niektóre niepotrzebne i już nieużywane przeze mnie rzeczy, marża za to nie wysoka wręcz symboliczna za sprzedaż, dużo rzeczy ludziom leży w domu niepotrzebnie z których zawsze można mieć jakiś grosz, który nie powiem każdemu pewnie się przyda. Znam osoby które dzięki Portalowi zarabiają, niektóre osoby mają ciągły ruch w swojej szafie. Ja ogólnie tylko kupuję tam i nie raz trafiłem na bardzo miłych i kompetentnych sprzedawców z którymi transakcje to sama przyjemność, szybka wpłata na konto i za pośrednictwem potwierdzenia przelewu można dostać upragniona rzecz już następnego dnia. Rzadko ale niestety zdarza się trafić na osoby z którymi bywają problemy czyli zerowy kontakt, albo obietnice że towar został wysłany a tak naprawdę jest inaczej i trzeba długo czekać z czym serwis powinien w pierwszej kolejności walczyć. System komentarzy jest mało skuteczny bo wiele osób to nic nie rusza. Ogólna ocena bardzo dobra, serwis wyjątkowo pomocny i ciężko było by się z nim rozstać ale można by go udoskonalić żeby ludzie bardziej ufali sprzedawcą i nie było tylu nie porozumień.

07.07.2009

Allegro

Nie zgadzam się (25)
Chciałbym się wypowiedzieć...
Chciałbym się wypowiedzieć na temat stacji benzynowej Lotos na którą często uczęszczam ponieważ mieszkam niedaleko a stacja otwarta 24 na dobę 365 dni w roku wiec zawsze jest gdzie zrobić zakupy. Stacja bardzo przyjazna dzięki pracownikom którzy tam pracują, co tam przyjdę to zawsze się coś dzieje, pracownicy znają dzięki stacji i swojemu miłemu samopoczuciu bardzo dużo osób z którymi zawsze słychać miłą konwersację. Zawsze zadbani, uniformy białe, czyste i schludne aż się miło patrzy. Przy wejściu zawsze usłyszysz Dzień Dobry, uzyskasz pomoc w miarę ich możliwości. Miałbym jednak małe zastrzeżenie do jednego pracownika który myślę że przez swój wiek i postawę troszkę zniechęca do siebie, jest to kobieta w średnim wieku niezbyt chętna do pomocy, uprzejmością również nie grzeszy zwłaszcza do miłych młodych ludzi, ale cóż charakteru człowieka się nie zmieni. Sklep zawsze z pełnymi, poukładanymi pułkami, nie raz się widziało pracowników czyszczących półki i myjących podłogę wiec do czystości nie mam zarzutów. Lekkie zastrzeżenie bym miał do cen na stacji ale tak jest w sumie na każdej, ceny z kosmosu wzięte i niestety nic na to nie poradzimy. Na tej stacji można też oczywiście zjeść, menu duże bo można zjeść jakiegoś Hamburgera jak i zupkę, wiadomo że wszystko mrożone ale rzadko gdzie można trafić na coś innego i muszę przyznać że idzie dobrze pojeść. Oczywiście jest tez myjnia jak na stację przystało ale niestety Automatyczna a automatyczna myjnia to jednak nie to samo co ręczna i widziałem jak auta wyjeżdżały z niej niedomyte bo sam byłem poszkodowanym jak i słyszało się reklamację klientów. Ogólnie oceniam stację na bardzo dobrą a ocenę zawdzięcza głównie bardzo miłym pracownikom.

07.07.2009

LOTOS

Rybnik, Żorska 83

Nie zgadzam się (24)
W ten weekend...
W ten weekend miałem okazję wyjazdu do Krakowa na Festiwal Tatuażu "Tatoo Fest" impreza bardzo fajna i interesująca jeśli ktoś lubi zobaczyć bardzo dobre rysunki nie tylko z pod polskiej reki. Jako że byłem w Krakowie postanowiłem zwiedzić Miasto i wybrać się na zakupy do "Galerii Krakowskiej" Strasznie wielkie centrum handlowe i jedno z większych jakich byłem, wnętrze robiące wrażenie dużej ilości sklepów, ludzi i świateł. Po długim Wędrowaniu i przeglądaniu interesujących mnie rzeczy chciałbym się wypowiedzieć o jednym ze sklepów w którym byłem a mianowicie o sklepie "Bershka" odzież dla Kobiet, moja piękna jest fankom takiego rodzaju odzieży, choć po wejściu tam sklep stracił w jej oczach fest. na pierwszy rzut oka to dosłownie jak do "Chlewu", buty zamiast na półkach to na ziemi leżały porozwalane, na wieszakach rzeczy upchane tak że nie szło koszulki wyciągnąć a jeśli komuś się udało to odwiesił byle jak, że wyglądało to jakby stosik "szmat" naprawdę jak na taki fajny i znany sklep to to jest porażka jak dla mnie, odechciało się mojej dziewczynie oglądać reszty ciuchów, bo bala sie co mogło się z tym wszystkim wcześniej dziać jeśli tak dbają o sklep. Ogólna ocena dobra bo sklep duży, dużo miejsca, bardzo ładne rzeczy ale ten bałagan nas zraził i wyszliśmy równie szybko jak weszliśmy.

16.06.2009

Bershka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (18)
Pracujemy długo w...
Pracujemy długo w naszej firmie bo do 17 i w ciągu dnia wypadało by coś zjeść ciepłego. Mamy swoją ulubioną restaurację w której zamawiamy i opinię już wystawiłem ale zawsze trzeba mieć jakąś alternatywę żeby jedzenie sie nie nudziło tak szybko albo gdy lokal jest nie czynny to mieć gdzie zjeść. Restauracja Prima jest pizzerią która posiada również innego rodzaju potrawy jak Zapiekańce, Lasagne, Calzone, Sałatki i Fast food. Co do jakości potraw to przyznam że bardzo dobre, u nas w firmie mamy nawet zwolenników tylko i wyłącznie tej Restauracji ponieważ jedzenie jest lepsze ale nie tak duże i tanie jak w Naszej podstawowej Jadłodajni. Cena jest wygórowana jak na takie porcje jak dostajemy ale nadrabiają jakościowo co zmienia postać rzeczy ale jest alternatywą dlatego że nie ma polskiej kuchni, kotleta kurczaka ziemniaczków i surówki a bardziej Pizzerią z dobrą pizzą dla urozmaicenia. Smak Bardzo dobry, szybki dowóz, powiedziałbym że zaskakująco szybki. Obsługa też miła choć nie udało nam się wytargować żadnego rabatu przy tak dużych zamówieniach. Ogólnie oceniam Restaurację na dobrą ponieważ ceny zniechęcają, trzeba płacić za opakowanie zwykłe papierowe zbyt dużą cenę.

09.06.2009

Pizzeria Prima

Radlin, Mariacka 20

Nie zgadzam się (16)
Pracuję w firmie...
Pracuję w firmie budowlanej zajmującą sie i produkcja i sprzedażą hurtową materiałów budowlanych, pracujemy do godz. 17 i w miedzy czasie dobrze jest zjeść coś dobrego i ciepłego na obiad bo w domu to zazwyczaj obiad jest wcześniej i odgrzewany na kolację dopiero. Dostaliśmy kiedyś ofertę restauracji "Cafe Victoria" i postanowiliśmy spróbować. Jedzenie zasmakowało i od tamtej można powiedzieć że się uzależniliśmy od tego jedzenia ponieważ jest Dobre i tanie. Polska kuchnia w której można znaleźć takie potrawy jak pierogi różnego rodzaju, naleśniki, kotleta schabowego a także szybkie potrawy jak Hamburger czy zapiekanka. Czasem składamy duże zamówienia co nie jest przeszkodą dla nich w szybkiej dostawie. Potrawy trafiają do nas ciepłem i smaczne, ilościowo to można bardzo pochwalić ponieważ porcje przekraczają oczekiwania i idzie dobrze pojeść. Cena nie jest wygórowana a wręcz przeciwnie, w porównaniu z innymi Restauracjami mają bardzo tanio i udało nam się również wytargować rabacik 10 procentowy bo zamawiamy tam codziennie. Jedzenie oceniam na Dobre, ponieważ czasem zdarzają nam się stare frytki "papierowe", ziemniaki bywały nie dogotowane a co najgorsze jednej osobie dwa razy kurczak nie upieczony, mięso było dosłownie surowe, taka potrawa że od środka była surowa zbyt krótko musiała być trzymana na ogniu ale nowa dobra była przywożona na jej miejsce bez problemu. Zniesmaczyło to nas troszkę ale przy dużych zamówieniach i pewnie dużej ilości w lokalu tak czasem może sie zdarzyć bo nikt nie jest nie omylny i w pośpiechu różnie to bywa tak wiec polecam Restaurację jak najbardziej i życzę smacznego.

09.06.2009

Cafe Victoria

Rybnik, Górnośląska 50

Nie zgadzam się (19)
Jestem zwolennikiem filmowym,...
Jestem zwolennikiem filmowym, nie fascynatem ale lubię zobaczyć od czasu do czasu jakiś dobry film. Postanowiłem napisać o Kinie Cinema City. Jeśli chodzi o wygląd kina to muszę powiedzieć że rewelacyjne, zawsze wywieszone bilbordy reklamowe nowości kinowych i bez pytania obsługi dowiedzieć się z nich co w danym czasie leci, można sobie pozbierać ulotki reklamowe i ułożyć sobie samemu tyg. repertuar. Co mi się również podoba to internetowa rezerwacja miejsc dzięki czemu wcześniej można zobaczyć gdzie ile ludzi sie mniej więcej wybiera na film i czy nie będzie zbyt dużego niechcianego tłoku bo z doświadczenia wiem że trafić można na ludzi "ze wsi" którzy nie potrafią się w takim miejscu zachować i spokojnie dać innym zobaczyć film. Nie podoba mi się jedynie cenna Biletów co jest porażką totalną jak dla mnie, nie rozumie jak można żądać tyle pieniędzy za zobaczenie filmu na dużym ekranie, fakt że jest to różnica DUŻA miedzy domowym DVD czy komputerem ale bez przesady, ja się akurat ratuję ŚWIETNĄ promocja "Środy w Orange" co o połowę zmniejsza cenę biletu i korzystam z tego co tydzień, za takie pieniądze to aż się chce iść zobaczyć film w Kinie a nie w domu. Przerażają mnie jeszcze ceny sprzedawanych produktów ale to już ich kwestia, ludzie i tak będą kupować ale też mogli by pomyśleć o innych ludziach a nie robić z tego przyjemności dla nielicznych. Co do jakości obsługi nie ma mam żadnych zastrzeżeń ale wspomniałbym jeszcze o jednej rzeczy która mnie ruszyła, jest to dźwięk w takim kinie, troszkę przesadzają z nagłośnieniem, żeby sie wystraszyć na Bajce, jakaś szybsza akcja, dynamiczniejsze przejść ze spokojnej sielanki w Zaskakującą Dramaturgię idzie podskoczyć na fotelu a to w końcu tylko bajka, według mnie dość nieprzyjemna sprawa i niezbyt dobra rzecz dla dzieci oglądających taki spektakl. Ogólna ocena Kina Bardzo dobra z kilkoma minusami które bym zmienił, nie są one aż tak odrzucające ale jednak mogłoby być lepiej.

08.06.2009

Cinema City

Rybnik, Raciborska 16

Nie zgadzam się (32)
W sobotę wybrałem...
W sobotę wybrałem się na małe zakupy, a w sumie to po przeglądać kilka rzeczy które muszę zakupić w najbliższym czasie, jedną z nich miała być drukarka do komputera ponieważ moja się już zepsuła i potrzebuję nowej. Postanowiłem pojechać do tak sławnego Media Markt który nie jest "dla Idiotów". Jeśli są tacy świetni czemu nie spróbować kupić sprzętu w Sklepie AGD i RTV choć nie jestem zwolennikiem tego typu sklepów. Dałem im dać szansę, dodatkowo jest promocja "Polska kupuje bez Vatu" dlatego szkło by do tego zaoszczędzić. Oglądając sprzęt natrafiłem na dwie identyczne drukarki pod względem parametrów technicznych ale z innych film i znaczną różnicą w cenie dlatego postanowiłem zapytać obsługę stanowiska jaka jest w tym różnica i dlaczego tak jest. Podszedłem do mężczyzny w uniformie media ale niestety nie znał się na tym bo nie był z tego działo i zawołał kolegę co ku mojemu zdziwieniu uzyskałem informację że on jest przedstawicielem sprzętu HP i tylko na temat tego może mi powiedzieć co i jak a na reszcie on się nie zna i nie potrafi mi pomóc :| Szok... śmiechu warte dosłownie, postawić na takim stanowisku osobę nie znającą się w ogóle na asortymencie sklepu. Nie wiem czy tak bywa w innych sklepach i o co tu chodzi ale jeśli tak ma wyglądać pomoc to ja dziękuję. Wciskać ludziom tylko jednej firmy rzeczy i z niej móc uzyskać informacje to troszkę dziwna sprawa, gdzie tu pomoc, gdzie tu zachęta do kupna czegoś innego jeśli osoba nie jest na tyle bogata żeby sobie na coś takiego pozwolić. Do pierwszego lepszego sklepu komputerowego jak pójdziemy to uzyskami informację co do cząsteczki drukareczki i dlaczego powinniśmy wybrać taką a nie inna rzecz a taka duża sieć sklepów żeby dopuszczała do takich sytuacji, troszkę mnie to zniechęciło.

08.06.2009

Media Markt

Rybnik, ul. Żorska 2

Sieć sklepów żabka,...
Sieć sklepów żabka, hmmmmmm co do niej to mam mieszane uczucia ponieważ ogólnie podoba mię to że mają duży asortyment rzeczy, długo są otwarte i w święta również dzięki czemu można się zaopatrzyć w razie gdy wyskoczy nam coś nie oczekiwanego, zaś z drugiej strony nie podobają mi się tam wysokie ceny produktów, co niektóre przewyższają cenę o nawet złotówkę a jak to sie mówi "grosz do grosza a będzie kokosza" tak nam sie może uzbierać wysoka sumka. Myślę że to za wysoka cena jak na taki rodzaj sklepu, choć do stacji benzynowych im jeszcze brakuje to i tak troszkę drogo.

03.06.2009

Żabka

Rybnik, Powstańców Śląskich 18

Nie zgadzam się (23)
Z okazji zbliżającej...
Z okazji zbliżającej się mojej rocznicy pół rocznego związku zabrałem moją Ukochaną na Pedicure do salonu kosmetycznego "Bio Studio". Pierwszy raz byłem w takiego rodzaju miejscu i strasznie byłem ciekaw jak to wygląda a że moja luba dba i lubi dbać o swoje stópki postanowiłem jej zrobić prezent. Przywitano nas bardzo miło, z wcześniejszą rezerwacją również nie było problemu choć wolałem w weekend tak samo jak dużo innych osób rezerwujących termin. Zaproponowano nam na dzień dobry coś do picia, Kawę, Herbatę, Wodę co było bardzo miłe biorąc pod uwagę że spędzimy tam troszkę czasu. Obsłużono nas jak należy bym powiedział, nie miałem zastrzeżeń do niczego prócz lekkiego zaniedbania miejsca pracy choć nie było tak źle żeby dostać jakiejś odrazy. Po zabiegach stópki mojej Kobiety były jak "pupcia niemowlęcia" dosłownie, podobały mi sie strasznie, starannie pomalowane paznokcie i frencz, w dotyku mięciutkie aż moja kochana stwierdziła że krążenie się jej poprawiło dzięki temu i cieplutko jej w stópki aż do teraz. Jeśli ktoś będzie miał okazję lub chęć skorzystać polecam.

03.06.2009

Bio Studio

Rybnik, Kościuszki 60/1

W niedawnej przeszłości...
W niedawnej przeszłości byłem z rodzinką w Wiśle, jedna z sióstr miała urodziny i zaprosiła nas do Parku linowego w centrum Wisły, po wyczerpującym skakaniu po drzewach postanowiliśmy coś zjeść, w Wiśle jedna osoba poleciła nam Restauracje Zapiecek gdzie podobno podawają rewelacyjne i tanie jedzonko, nie było to w samym Centrum tylko lekko na uboczu wiec postanowiliśmy dać im szansę i zachęcić nas do częstszego odwiedzania ich Restauracji. Trafiliśmy na promocje "Wisła za pół ceny" i restauracja również uczestniczyła w tym, w karcie dań 4 potrawy z promocji, zapytałem czy tylko tyle a usłyszałem "Chyba aż" co mnie już zniechęciło. Byliśmy jedną z pierwszych osób na miejscu, złożyliśmy zamówienie i co sie okazało później, wyszliśmy jako ostatni stamtąd, obsługiwali wszystkich dookoła, upominaliśmy sie co i jak z naszym jedzeniem to powtarzano cały czas ze za chwileczkę, pierwsi byli inni co przyszli później czy też znajomi. Pierw zamówiliśmy zupę w oczekiwaniu na główne danie a jedliśmy i zupę i drugie danie na raz, nie polecam i ostrzegam przed tym miejscem bo potrawy nie były rewelacyjne a wręcz przeciwnie i szkoda czasu, pieniędzy i nerwów na taki obiad.

Zapiecek

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (15)
Często szperam i...
Często szperam i oglądam strony internetowe w poszukiwaniu Odzieży Młodzieżowej i natrafiłem na taki sklep jak Convict. Znalazłem fajną kurtkę którą zakupiłem w ich serwisie internetowym, kontakt bardzo dobry który muszę pochwalić ponieważ jak to w przypadku porozumienia mailowego to ciężka sprawa. Dogadałem sie co do kosztów transportu, udało mi sie potargować, przesyłkę dostałem w mgnieniu oka bez większych problemów, dobrze zapakowana i co najważniejsze bez żadnych uszkodzeń. Jak dostałem to wydawała mi się trochę duża i pytałem jak sprawa reklamacji, znów szybka odpowiedz z instrukcją co i jak co mi sie tez spodobało, jedyny minus muszę przyznać ponieważ nie można zwrócić towaru a jedynie wymienić na inny. Ogólnie Dobry kontrahent.

convict.pl

Szczecin, ul. Ogrodowa 25a

Nie zgadzam się (23)
Nieubłaganie zbliżał się...
Nieubłaganie zbliżał się dzień dziecka i mój znajomy musiał kupić prezent dla swojego małego pupila, podsunąłem mu pomysł wykorzystania promocji w sieci Hipermarketów Tesco ze po 22;00 można zakupić zabawki za mniej niż połowę ceny. Oczywiście pojechaliśmy zobaczyć jak to wygląda w praktyce, znaleźliśmy ładny samochód na idealny prezent i skierowaliśmy się do kasy sklepu, było kilka minut przed 22 i niestety jeszcze promocja nie wskoczyła do programu kasowego, odczekaliśmy moment i spróbowaliśmy ponownie, ku zaskoczeniu dalej nic, dobre 30 min później znów to samo i ekspedientka zaproponowała kupić i zobaczymy czy może jednak uwzględni zmianę ceny co się jednak nie stało i zapłaciliśmy całość, na szczęście zwrócono nam różnice chwile później co nie zmieniło naszego niezadowolenia co do straty czasu. Radzę uważać na promocję w tych sklepach ponieważ słyszałem wcześniej różne opinie na temat różnicy w cenie z regału a na paragonie co jak zaobserwuję również opiszę.

Tesco

Rybnik, ul. Żorska 2

Nie zgadzam się (26)
Jestem aktywnym użytkownikiem...
Jestem aktywnym użytkownikiem internetu, serwisu allegro i często robię za ich pośrednictwem zakupy. Miałem okazję zrobić niewielkie zakupy w Sklepie Baby Club, mianowicie Wkład do pojemnika Angelcare Captiva na prośbę mojej szefowej i co mnie zaskoczyło, kapitalnie szybka wysyłka, bez żadnych problemów ani zastrzeżeń. Zdarzyło mi się dwa razy u nich kupować i również przesyłka profesjonalnie następnego dnia dotarła do mnie dobrze zapakowana bez żadnych wag. Polecam takich internetowych kontrahentów ponieważ zakupy w internecie stają się prostsze i mniej problemowe a co za tym idzie wygodniejsze.

01.06.2009

babyclub.pl

Nie zgadzam się (16)
Moja pierwsza poważniejsza...
Moja pierwsza poważniejsza obserwacja ponieważ wcześniej robiąc zakupy z tej sieci sklepów nie zwracałem na to większej uwagi. Kupuję tam bardzo często dlatego że maja naprawdę interesujące rzeczy i ciekawy wystrój sklepu który naprawdę ciekawi a co ważniejsze również dobre promocje. Podczas zakupów dziewczyna potrzebowała innego rozmiaru niż był na wieszakach, prosiłem o pomoc ale niestety wszyscy byli zajęci, fakt jedna osoba była na sklepie dlatego nie miałem za złe takiego zachowania i poszukaliśmy sami na regałach i znaleźliśmy szukaną rzecz. Podczas moich wcześniejszych zakupów własnych kiedy potrzebowałem innego rozmiaru oczywiście pracownik pomógł mi szukać, sprawdził magazyn i jeśli nie mieli to również dostałem informację w którym oddziale mógłbym ewentualnie uzyskać jeszcze taki rozmiar co mi sie bardzo podobało i zachwalam. Ogólna obserwacja sklepu pozytywna.