Opinie użytkownika (2)

Jakość obsługi oceniam...
Jakość obsługi oceniam na "rewelacyjnie", obsługa była dostępna dla klienta i chętna do pomocy, ekspedientka zachowywała się profesjonalnie była miła i uśmiechnięta, w profesjonalny sposób udzieliła mi szczegółowych informacji na temat produktu (buty) oraz doradziła który model będzie najlepszy, pomogła w dopasowaniu rozmiaru, w sklepie panował ład i porządek towar był ułożony w taki sposób że bez problemu znalazłem produkt którym byłem zainteresowany. Niestety nie było mojego rozmiaru butów którymi byłem pierwotnie zainteresowany aczkolwiek obsługa pomogła mi znaleźć alternatywę.

Mateusz_1257

12.01.2018

New Yorker

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługo oceniam...
Jakość obsługo oceniam na "ok" ponieważ, konsultant był kulturalny i trzymał się standardów obsługi aczkolwiek czas rozmowy był za długi, było to spowodowane niedostatecznymi kompetencjami konsultanta który wielokrotnie przerywał rozmowę aby poradzić się " przełożonego/kordynatora ", udzielił mi informacje ogólnikowe nie zagłębiając się w dokładne warunki mojej oferty, rozmowa dotyczyła pakietów dodatkowych, w efekcie rozmowy uzyskałem pomoc i moja sprawa została załatwiona, lecz sam musiałem konsultantowi powiedzieć jaka oferta mnie dotyczy.

Mateusz_1257

12.01.2018

Play

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi