Sklep z wielkim wyborem produktów dostępnych od ręki natomiast personel mógłby częściej przebywać na swoich działach w celu doradztwa klientom. Stojąc ostatnio w kolejce za moimi plecami trzech pracowników (dwóch z innych działów) komentowało prośby klientów np. o wskazanie miejsca ekspozycji danego produktu, po czym po odejściu przez klienta wymieniają komentarze na jego temat które są słyszalne. Nie tak powinno wyglądać podejście pracownika.
Bank z częstymi awariami przez co nigdy nie wiadomo czego się spodziewać przed wizytą. Wczoraj pół miasta przejechałem aby wpłacić pieniądze na określone konto i niestety nie miałem takiej możliwości przez awarię która miała być naprawiano w "bliżej nie określonym czasie". Personel pobrał nr telefonu od wszystkich oczekujących w celu poinformowania klientów o zakończonej awarii po czym wziął się za plotkowanie o warunkach zatrudnienia w alior banku i własnych premiach za zrealizowane cele... troszkę mało profesjonalnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.