Dzisiaj będąc na zakupach w Polo Market doświadczyłem bardzo miłej obsługi pracowników. Od razu po wejściu zauważyłem zaangażowanie w wykonywaną pracę, następnie zapytałem o produkt, którego nie mogłem znaleźć. Pracownik zaprowadził mnie w wskazane miejsce i był bardzo życzliwy. Pracownik przy kasie również używał zwrotów grzecznościowych.
Tankując na jednej ze stacji benzynowych w Nowy Mieście Lubawskim zostałem nie mile obsłużony. Zatankowałem i poszedłem do budynku aby zapłacić. Zastałem tam dwóch pracowników będących poza stanowiskiem obsługi klienta. Oboje byli bardzo rozbawieni artykułami w gazecie, nie bardzo interesowało ich, że czekałem aby dokonać płatności.
28.05 byłem w Santander Consumer Bank w sprawie wzięcia kredytu gotówkowego. Wszedłem, wszystko wydawało się być w porządku, po głębszej obserwacji zauważyłem drobne śmieci (paragony) przy kasie banku. Niestety czas oczekiwania na obsługę klienta również wydłużył się do około 15 min. Po przyjęciu przez Doradcę wszystko było w najlepszym porządku, miła obsługa, Doradca odpowiadał na wszystkie moje pytania. Doradca używał zwrotów grzecznościowych i był bardzo miły. Uzyskałem odpowiedź i pomoc, Doradca wykazał się dużą znajomością nie tylko swojego banku ale także konkurencji.
Byłem dzisiaj na zakupach w Lidlu. Postanowiłem kupić kilka najpotrzebniejszych rzeczy na długi weekend. Wszystkie kasy były zajęte, mnóstwo ludzi, w sklepie nie można było się przecisnąć a mimo to ekspozycja towarów była w bardzo dobrym stanie. Jedyne co nie pasowało mi to napoje gazowane nad i pod którymi nie było ceny. Dlatego w szybki sposób znalazłem pracownika wykładającego towary i zapytałem o cenę. Dodatkowym plusem było zaopatrzenie pieczywa, wszystkie kosze były wypełnione. Ogólnie bardzo duży plus za organizację.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.