W dniu odwiedziłem lokal Kaliszfornia po wcześniejszej rezerwacji stolika, co wymagane było ze względu na popularne Andrzejki. Do wystroju oraz czystości w lokalu nie mogę mieć większych uwag ponieważ prezentował on się nienagannie. Natomiast na wyraźną krytykę zasługuję obsługa w postaci kierownika lokalu który mimo wcześniejszej rezerwacji poinformował mnie (przez kelnerkę), że moja rezerwacja jest odwołana ponieważ przychodzi większa liczba gości (nie uprzedził mnie o tym fakcie telefonicznie). O ile do obsługi kelnerek uwagi mieć nie mogę, ponieważ dwoiły się i troiły żeby znaleźć wolne miejsce, tak zachowanie kierownika zasługuję na naganę.
W dniu 21.03.2015 r. odwiedziłem restaurację McDonald's w Kaliszu. Menu oraz banery promocyjne na zewnątrz były dobrze widoczne. Teren restauracji był czysty, nie było widać śmieci. Podszedłem do kasy nr 2 na wyraźne zaproszenie pracownika restauracji. Pracownik powitał mnie słowami "Dzień dobry" i spytał co bym chciał zamówić. Po złożeniu zamówienia składającego się z kanapki, frytek oraz napoju pracownik zaproponował zestaw zgodnie z zasadami sugeracji (powiększenie zestawu). Po zapłaceniu banknotem 20 zł, pracownik wydał resztę oraz paragon i zajął się realizowaniem zamówienia. Po otrzymaniu zamówienia pracownik życzył mi miłego dnia oraz zaprosił ponownie do odwiedzenia restauracji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.