Opinie użytkownika (1)

Tragedia. Umowę zawarłem...
Tragedia. Umowę zawarłem z określoną ceną. Po pół roku podnieśli ceny z powodu inflacji. PO zmianie prawa i usunięciu klauzuli inflacyjnej z umowy twierdzą ze nie zmienia to cen na niższe. Typowe oszustwo. Kontakt telefoniczny również tragiczny. Szczególnie rozmowa z tą ich „sztuczną inteligencją”. Co chwilę jakaś awaria internetu lub telewizji. Żenada. Czekam na koniec umowy i koniec współpracy z nimi.

MateuszRamus_PkNg

15.12.2024

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
15.12.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi