Tragedia. Umowę zawarłem z określoną ceną. Po pół roku podnieśli ceny z powodu inflacji. PO zmianie prawa i usunięciu klauzuli inflacyjnej z umowy twierdzą ze nie zmienia to cen na niższe. Typowe oszustwo. Kontakt telefoniczny również tragiczny. Szczególnie rozmowa z tą ich „sztuczną inteligencją”. Co chwilę jakaś awaria internetu lub telewizji. Żenada. Czekam na koniec umowy i koniec współpracy z nimi.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań.
Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.