Dnia 07.03.2018 dzwoniłam na infolinię PZU Zdrowie aby zapytać o postęp w umawianiu wizyty, którą zamówiłam za pomocą strony internetowej. Niestety konsultant nie odnalazł mojego zgłoszenia wysłanego 4 dni wcześniej. Nota bene nie był to pierwszy raz, gdy formularz www nie zadziałał prawidłowo. Pracownik infolinii przyjął nowe zgłoszenie i w ciągu kilku minut oddzwonił do mnie z informacją zwrotną. Jeżeli mogę nieć zastrzeżenia co do poprawnego działania formularza www, to do obsługi na infolinii absolutnie nie. Pracownik był miły, kompetentny i zadziałam naprawdę szybko.
Pod wskazanym przeze mnie adresem znajduje się Apteka Gemini. Dość często kupuję w niej leki (zarówno dostępne na receptę jak i OTC) lub suplementy diety. Obsługa jest zawsze miła i kompetentna, chętnie udziela odpowiedzi na zadawane przez pacjentów pytania. Podobnie było wczoraj, gdy kupowałam syrop na kaszel. Farmaceutka doradziła który wybrać, ponieważ nie byłam pewna z jakim rodzajem kaszlu boryka się moje dziecko. Zdarza się, że w Gemini jest kolejka ale jest to spowodowane tym, że apteka kusi niskimi cenami, a personel rzetelnie i sumiennie traktuje swoją pracę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.