Naprawdę pozytywnie zaskoczyła mnie obsługa klienta. Profesjonalna, przemiła, na wysokim poziomie. Proponują różne rozwiązania finansowe droższych zakupów i jest z czego wybierać. Oby tak dalej. Na dzień dzisiejszy gorąco polecam.
Miałam zaszczyt korzystać z tego banku. Cała moja sprawa przebiegła szybko i sprawnie. Kompetentny personel odpowiadał fachowo na zadawane przeze mnie pytania. Jestem miło zaskoczona. Polecam.
Bardzo sympatyczny sklep. Przemiła, kompetentna obsługa. Czyste, schludne otoczenie. Czasem w koszyku zdarza się jakiś liść z sałaty, ale to nie jest duży mankament. Asortyment doskonały. Można kupić praktycznie wszystko, zaczynając od bułeczki, a kończąc na skarpetkach. Dodatkową atrakcją są żywe żółwie wodne w specjalnym terrarium za szkłem. Ceny towarów troszkę wysokie, ale mając kartę klienta, ta różnica jest niewielka. Brakuje mi jakiś promocji, konkursów. Przy kasie rzadko się czeka. Jak się tworzy kolejka zaraz jest otwierana druga kasa. Dla większych zakupów jest ona niezbędna, gdyż trudno wszystko zmieścić na ladzie stoiska z alkoholem.
Duży wygodny parking. Czyste wózki, teren zadbany. Wnętrze również czyste. Denerwujące jest czyszczenie podłóg, gdy klient stoi i wybiera produkt. Musiałam parę razy ustępować pani z urządzeniem myjącym podłogę. Ustawienie palet z towarem w alejkach powoduje tzw korki, a czasem wręcz trudno przejechać wózkiem Jakość owoców i warzyw bardzo słaba. . Nie ma małych koszyczków! Obsługi za mało na terenie sklepu, trzeba szukać kompetentnej osoby dość długo. Ceny podane w miarę dokładnie. Kasy obsługują sprawnie, panie uprzejme i szybkie. Dyskont z napojami - zbyt mało obsługi przy kasach, co powoduje kolejki i nie miłą atmosferę.
Bardzo dziękujemy za trud, jaki zadała sobie Pani, by dokonać oceny naszej sieci, a w szczególności marketu w Lublińcu. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda uwaga, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. W związku z tym przekazaliśmy wszystkie Pani uwagi do dyrekcji marketu oraz dyrekcji regionalnej, by poprawić dziedziny, które wymagają usprawnienia. Pozdrawiamy, Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.