Wyposażenie przy dystrybutorze dobre( rękawice dla klientów, woda w wiaderku do czyszczenia szyb dla klientów czysta). Obsługa dobra ( przywitanie przez obsługę, pytanie o kartę na punkty, zaproponowanie produktów znajdujących się przy kasie, pożegnanie klienta). Na stacji panował porządek i miła atmosfera.
Na sklepie panuje ogólny porządek. Brak obsługi na sklepie! Napytanie w Punkcie Obsługi o dostępność towaru z gazetki odpowiedź pracownika ''Nie mam pojęcia. Proszę zaglądać i sprawdzać bo nie wiem kiedy i czy będzie!". Po zakończonych zakupach "przystanek" przy kasie - brak kasjera. Obsługa przy kasie - brak przywitania klienta, brak zaproponowania towarów promocyjnych, brak porzegnania.
Po wejściu do kierując się do małych wózków na zakupy trudno znaleźć taki który dałby się łatwo kierować (koła są tak brudne i pozapychane ze nie da się prosto jechać!). Chaos na sklepie w co drugiej alejce palety z towarem z magazynu uniemożliwiające przejazd i swobodne zakupy. Na dziale wędliny Pani sprawia wrażenie jakby robiła nam "łaskę" obsługując nas i prowadzi swobodną rozmowę z koleżanką z działu. Dział mięso brak pracownika na miejscu pracy. towar na pólkach na bieżąco nie dokładany i nie "zczołowany". Brak obsługi na sklepie, która służyła by pomocą klientom. Obsługa przy kasie sprawna, Kasjerka wita klienta, dziękuje za zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.