Odkąd zmieniła się obsługa jestem strasznie zawiedziona. Pracownicy są nieprzyjemni gburowaci nie udzielają wystarczających opinii zwłaszcza kobieta. Trzeba od niej wyciągać informacje, mało tego lekceważy to co się do niej mówi,osttnio byłam z reklamacją nic nie było zrobione żebym wyszła zadowolona musiałam jechać do innej placówki, często rozmawia przez telefon raczej prywatnie, również placówka mało zchęcająca nic nie jest zrobione żeby przyciągnąć
Personel bardzo miły, uczynny, znający swoją pracę, towar na swoim miejscu , widoczny, stoisko mięsne czyste, warzywa świeże, za mało otwartych kas, trochę się czekało w kolejce, poza tym dobrze.
Dzisiaj personel w punkcie obsługi był niezły, ale koszyków małych jak zwykle nie było obojętnie o której godz by nie poszedł nie ma małych koszyków stoją sobie przy kasach, a ty człowieku drałuj przez cały sklep po koszyk. Towar pozmieniany niekoniecznie dobrze ale to już filozofia sklepu. Stoisko mięsne- dziewczyny nieźle sobie radzą, ale wędliny nie potrzebnie pakowane w dziesięć papierów na co to tyle, zabiera to tylko czas na sprawniejszą obsługę jak trzeba podwójny papier dać, czy torebkę papierową- za dużo lasów w Polsce. Ludzie nieśpiesznie pracują na sklepie przynajmniej jest kogo zapytać o informacje. Tym razem promocje niezbyt widoczne- trzeba szukać. Ogólnie czysto i schludnie.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Pocku oraz uwag dotyczących pracy personelu, braku koszyków oraz rozmieszczenia towaru w sklepie. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Obiecujemy, iż będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Na dzień...
Na dzień dobry obsługa bardzo miła, kompetentna, dobrze poinformowana, towar na półkach poukładany jest go durzo i jest wybór, dalej stoiska mięsne- tutaj zapach nieciekawy, ale lodówki mrożą więc aż tak bardzo nie czuć za to kolorystycznie nieciekawe jednym słowem niezbyt świeże mięso czy na tackach czy na wagę, nieapetyczne, dalej ryby- nie ma się do czego przyczepić, natomiast brak personelu na serach, tylko to co na tackach i w kawałkach, nie można sobie wybrać, bo nie ma komu powiedzieć. Owoce ogólnie dobrze świerze, kasy bardzo dobrze pełna kultura.
Obsługa taka sobie zwłaszcza na dziale mięsnym, Panie niezbyt przyjemne, towar ogólnie nieźle, ale nie wszędzie były cene, warzywa nieświeże, za to kasierki super, kulturalne, uśmiechnięte, szybko i konkretnie. Ogolnie czysto.
Wyjątkowo nie było kolejki, obsługa szybko reagowała pomimo zepsutego terminala, także kartą jak się okazało płacić nie można było, tylko gotówką, ale dziewczyny super to opanowały, czysto, wszystko na swoim miejscu, tylko kubków do wody nie było, jak się chciał ktoś napić musiał pytać się i dostał kubek.Także ogólnie ok.
Jedna osoba ale uprzejma i chętna do pomocy, miałam problem do rozwiązania więc i kompetentna, wiadomości na temat pracy dość dobre, kolejki nie było, więc chyba dobrze personel pracował, czysto schludnie, towar czytelny, ulotki w każdej chwili i dla każdego dostępne. Dla mnie ok.
Już dawno takiego bałaganu nie widziałam, półki puste wszystko pozmieniane,nic nie można znależć, mam wrażenie że wszystko zmieniają żeby klienci byli dłużej w sklepie, mnie się osobiście to nie podoba, straciłam tylko czas, gdzie poprzednio takie zakupy robiłam w pół godziny tak teraz straciłam półtorej, towar porozwalany,ceny się nie zgadzają, personel uprzejmy ale niezbyt zachwycony, kasjerki jeszcze ogólnie w normie i w mirę normalnie starały się nadrobić złe humory klientów.
Bardzo dziekujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Płocku. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pani uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej,
aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie. Zgodnie z posiadaną przez nas wiedzą w chwili obecnej trwa przebudowa marketu za co serdecznie przepraszamy
Mamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
Tym razem się...
Tym razem się nie popisali. Towaru z gazetki nie mogłam znaleźć, a jak się zapytałam to mi powiedziano że tam gdzie inny towar, czyli niczego się nie dowiedziałam, obsługa personelu nie ciekawa, na kasach dorze się spisały dziewczyny, inaczej byłoby źle.
personel kulturalny, szybko reaugujący na życzenie klienta, obsługa czas trochę wydłużony ale uśmiechnięty oferty promocyjne ciekawe i szybkie do znalezienia, czasami coś tam porozwalane , ale ogólnie dobrze.
personel kompetentny ale rzadko kogokolwiek można spotkać, kasjerki potrafią obsłużyć dostatecznie szybko, towar nie zawsze świerzy, czasami towar nie jest poukładany cenowo i kategoriami, obsługa punktu obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia, łazienki czyste, ogólnie nieźle
Bardzo dziekujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Płocku. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pani uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej,
aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie.
Mamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.