Na wejściu powitano mnie uśmiechem i miłym "dzień dobry". Sklep czysty, bogaty asortyment. Krótkie kolejki. Uzyskałam pomoc, ze wskazaniem, gdzie mogę znaleźć dany produkt.
Wizytę w markecie budowlanym Bricoman wspominam źle. Na samym wejściu, ochrona śledząc wzrokiem, kontroluje każde zachowanie. Pozostali pracownicy w miejscu, w którym można składać reklamacje i zwracać produkty, rozmawiali głośno o swoich prywatnych sprawach. W środku sklepu mimo dużego asortymentu, ciężko jest coś znaleźć- ceny są słabo oznaczone, nie ma czytników cen. Panuje ogólny nieporządek-przedmioty nie są porozmieszczane w odpowiednich miejscach. Aby dowiedzieć się czy dany produkt będzie dla mnie odpowiedni, trzeba przejść połowę sklepu, aby znaleźć jakiegokolwiek pracownika. Ten poinformował mnie, że on się nie zajmuje tym działem i wskazał mi innego pracownika. Ten odpowiedział mi zdawkowo o przedmiocie, jakby nie miał odpowiedniej wiedzy w temacie i szybko uciekł.Przy kasie, chciałam upewnić się czy produkt będzie jeszcze dłużej dostępny ale kasjerka nie potrafiła udzielić mi na to pytanie odpowiedzi. Powiedziała, że może wezwać kierownika i on odpowie na moje pytanie.Gdyby nie bogaty asortyment sklepu oraz niskie ceny, nie odwiedziłabym więcej tego marketu z powodu niskiego poziomu obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.