Obsługa w kasach firmy PKP często wykazuje się niekompetencją oraz szorstkością wobec klientów. Zdarzyło się wielokrotnie, że pani w kasie sprzedała mi niepoprawny bilet z powodu właśnie prowadzonej rozmowy z koleżanką bądź ignorowaniem mnie. Stan pociągów z pewnością pozostawia wiele do życzenia, tak samo jak punktualność.
Odwiedziłam placówkę w celu założenia konta, korzystając jednocześnie z programu rekomendacji. Zasady umowy zostały mi wyjaśnione w sposób prosty i rzetelny. Bardzo miła, kompetentna obsługa. Czas oczekiwania na przyjęcie był krótki i zajęto się mną od razu jak tylko któryś z pracowników nie był akurat zajęty innym klientem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.