Centrum handlowe, przyjemna atmosfera w sklepie.
Profesjonalne porady wizażystki pracującej w sklepie, pomoc w doborze kosmetyków i perfum.
Ceny przystępne, promocje o których informuje personel.
Zaproszenie na bezpłatne wykonanie makijażu (oczywiście po zakupach o odpowiedniej wartości).
Nieduże kolejki.
Ogólne wrażenia- pozytywne
Prosty formularz kontaktowy, szybka odpowiedź telefoniczna i wyznaczenie daty spotkania.
Brak konieczności czekania w kolejce- doradca czekał na stanowisku.
Pytania odnośnie oczekiwanej usługi, jednak bez jakichkolwiek podpowiedzi, proponowania innych rozwiązań niż podane przez klienta.
Tylko jedna symulacja z wybranego banku.
Czas przeznaczony na wizytę dotyczącą kredytu: 20 min
Duża ilość klientów,zbyt mała ilość pracującego personelu, co powoduje kolejki.
Obsługująca bankierka miła, kompetentna, pomocna- wyjaśniła wszelkie wątpliwości dotyczące umowy otwarcia konta.
Zbyt mało osób pracujących w kasach- długi czas oczekiwania w kolejce na wpłacenie pieniędzy na konto.
Łączny czas potrzebny na założenie konta oraz wpłatę: 40 min.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.