Niestety każda wizyta w tym oddziale kończy się rozczarowaniem. Dokonanie nawet najprostszej transakcji wiąże się z co najmniej pól godzinnym staniem w kolejce. Kiedy już dotrzemy do "okienka" Pani na ogół nie za bardzo potrafi odpowiedzieć na pytania i odsyła nas do innej kolejki. Oferta banku pozostawia wiele do życzenia, w szczególności jeśli chodzi o zabezpieczenia kart oraz bankowość internetową.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Placówka godna polecenia....
Placówka godna polecenia. Pracownicy posiadają wiedzę dotyczącą sprzedawanych produktów oraz usług. Bardzo dobra ofert dla rachunków osobistych w szczególności zakładając stałe wpływy na konto. Szczególnie mile zaskoczyła mnie szybkość obsługi (np. kartę płatniczą dostałam od razu podczas otwierania konta) oraz to, że przy jednym "okienku" jesteśmy w stanie załatwić wszystkie formalności. Jedyny minus to brak parkingu przy placówce.
Bardzo dziękujemy za zamieszczenie opinii na temat placówki Citi Handlowy w Krakowie, przy ul. Rakowickiej 1. Jest nam niezwykle miło, że profesjonalizm i zaangażowanie naszych pracowników, a także bogata oferta produktów Banku, zostały przez Panią docenione. Mamy również nadzieję na równie udaną współpracę w przyszłości. Jesteśmy do Pani dyspozycji zarówno w oddziałach Banku, jak i pod numerem infolinii CitiPhone 801 32 24 84. Pozdrawiamy, Biuro ds. Współpracy z Klientem
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.