Opinie użytkownika (3)

Zakupiłam przed świętami...
Zakupiłam przed świętami w sklepie Mix Electronics maszynkę do mięsa Zelmer. Muszę powiedzieć, że obsługa bardzo miła i pomocna. Wyjaśniła wszystkie moje niepewności, pomogła w dokonaniu dobrego wyboru. Mieszkam na stałe w Krakowie wię ważne dla mnie bylo wskazanie miejsca, gdzie w razie awarii moglabym udać się ze sprzętem. Udzielono mi wszelkich niezbędnych informacji. Wcześniej kupowalam tam DVD i jestem zadowolona

Martyna_138

01.02.2010

Mix electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (12)
30.11.2020
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Martyno. Dziękujemy za zakup. Jest nam bardzo miło, że wybrała Pani właśnie nasz salon. Mamy nadzieję, że odwiedzi nas Pani ponownie. Serdecznie zapraszamy.
Zglosilam wniosek o...
Zglosilam wniosek o otwarcie konta w mBanku. Konto miało być współwłasnością moją i męża. Mąż już miał konto w mBanku i był zadowolony. Po kilku dniach od złożenia wniosku dostałam telefon i maila, żebym przyjechała podpisać umowę i że wszystko jest ok. Po dotarciu na miejsce okazało się, że nie możemy otworzyć tego rachunku, bo mąż ma juz u nich konto. Tylko czemu nikt nas o tym nie poinformował?

Martyna_138

26.01.2010

mFinanse

Placówka

Kraków, CH Zakopianka ul. Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (19)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Uprzejmie dziękuję, że zechciała się Pani podzielić uwagą na temat jakości usług w mBanku. Pragnę poinformować, że takie słowa są dla nas niezwykle motywujące ponieważ zadowolenie każdego Klienta jest dla nas sprawą nadrzędną. Każda uwaga, zarówno pozytywna jak i negatywna pozwala nam na doskonalenie procesu szkoleń naszych Doradców i stałe podnoszenie ich kompetencji. Jednocześnie przepraszam Panią za kłopotliwą sytuację, w której się Pani znalazła. Ze swojej strony zapewniam, że dołożymy wszelkich starań aby takie zdarzenia nie miały więcej miejsca licząc jednocześnie, że nie wpłynie to negatywnie na dalszą współpracę z mBankiem. Wierzę, że w przyszłości wszystko będzie przebiegać zgodnie z Pani oczekiwaniami. Pozostajemy do Pani dyspozycji w punktach naziemnych bądź pod numerem infolinii 801 300 800 lub 42 6 300 800. Pozdrawiam. Małgorzata Galicka mBank.
Ogólnie sklep wypada...
Ogólnie sklep wypada pozytywnie na tle innych hipermarketów. Czasami zdarzają się sytuacje, gdzie towar leży porozrzucany lub nie ma cen, ale szybko to pracownicy naprawiają. Zazwyczaj miła obsługa segregująca i pakujaca zakupy przy kasie. Ceny są przystępne i zazwyczaj niższe niż oferowane w innych tego typu sklepach. Towarów jest dużo i często są promocje i towar jest sprzedawany wręcz za śmieszną cenę, ale nie jest ani przeterminowany ani zielony. Czasami drażni sposób podawania towaru - porozrzucane owoce czy warzywa, nie wyjęte mięso z palet

Martyna_138

26.01.2010

Auchan

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi